Ved godt at jeg har forsvaret huset grundet deres punkscene og gør det stadigvæk grundet dette.. Men volden tager jeg afstand fra, men havde omvendt også forventet det grundet de inviterede deres tyske venner herop, som netop har haft en mange års erfaring i kampe med tyske betjente - Hvilket jeg ikke har sympati for og vil nærmere karakteriserer dem som en folk mennesker som har en forkærlighed for at lege røvere og soldater - hvilket er et ganske sygt syn på livet.
Nå, men når al det er sagt, så synes jeg at Mail´s meget bombastiske holdninger om at rydde hele jagtvejen vel ikke skal tages meget seriøst? Vil da græde over at den ellers glimrende vandpibe bar, bliver taget med i købet - det synes jeg vil være ærgeligt.
Men var tilfældigt ude på nørrebro i et andet ærinde, og ganske som jeg frygtede så var 2´gerne fra blågårds plads da heller ikke sene til at anvende urolighederne til at smide et par sten efter politiet og igen lege røver og soldater. Ved ikke hvad løsningen vil være på dette problem, men når politiet skal rydde huset, kan det da anbefales at de gør det den 1. januar om morgenen eller formiddagen hvor de ligger og sover brandert ud. Der burde det være muligt uden alt for meget ballade.
Men for god ordens skyld burde de stupide kommentarer om gummikugler droppes, jeg mener vi er jo ikke jøder som skyder efter araberne nede i Israel. Og uanset om man hader dem eller ej, så burde man forholde sig til at vi trods alt lever i et land med yteringsfrihed og hvor absurdt den end forkommer, så har de jo ret til at demonstrerer. (men hvis det er et voldeligt formål, så skal de ikke have lov til dette)
Men det vigtigste for mig, er at den musikscene for lov til at overleve. Dog har jeg efter weekends uroligheder (som paratens bemærket ikke var ligeså slemme som dem jeg oplevede i midten af 90'erne derude, men stadigvæk forkastelige), ændret min opfattelse til at scene sagtens kan leve videre et andet sted.
Mail\\ for fanden kan du ikke på et tidspunkt inviterer mig over til dobbelt åå, for at vise mig hvad denne by har at byde på rent kulturelt? Så skal jeg nok kvitterer med en tur herovre?