Næste CA-POT?: Crapman's Graduation Party
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Mars = DJ Mars = megamixers.net = ostekartellet.dk = marsdk her på brættet.Cokeline skrev:Mars = Dj Crapman?
Sådan umiddelbart ja? Men om man skal på en gæsteliste ved jeg ikke. Både Crapman og Mars har da en profil her inde. Vi må da lige have dem på banen?Kandy Flozz skrev:Er det egentlig en åben fest?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Som regel plejer det altid at være åben fest på IN; uden gæsteliste. Har endnu ikke været ude for at man skal stå på gæsteliste der, da jeg tror det går mod deres principperKandy Flozz skrev:Er det egentlig en åben fest?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
De steder hvor man enten skal have et medlemskort, eller stå på gæsteliste siger mig intet!! Hverken Envy, Krasnapolsky, osv. som iøvrigt er lidt diskrimminerende, da fyre skal betale over dobbelt op for indgang, end kvinder... Og iiiih hvor er det svært at komme på gæsteliste på Envy, det er bare at klikke sig ind på dkbn og så tilmelde sig den profil som promoter det disko man vil ind på, og så er man skrevet på. Det burde jo ikke fungerer sådan...
Fairground skrev:Selvfølgelig er det Dj / MC / GoGo-danser Mary. Hun er noget af det jeg holder mest af i denne verden.... Kan man andet med en dj som reklamerer med at hun spiller
indsæt samtlige genrer her
(overdrevet ja, men alligevel)

Hvad fanden laver Jacob RT og Mette S egentlig på den liste der? Skal de spille eller hvordan? For de falder da lidt uden for kategori.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nederen at højdepunktet er opvarmningen 
Crapman skrev:Der er ikke helt styr på hvordan det bliver afviklet mht. billetter
endnu... men hold øje med www.6am.dk/party der kommer info op snart...
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
night_hawk
Og sådan kommer man også på deres såkaldte vip liste! w000t siger jeg bare.amh skrev:De steder hvor man enten skal have et medlemskort, eller stå på gæsteliste siger mig intet!! Hverken Envy, Krasnapolsky, osv. som iøvrigt er lidt diskrimminerende, da fyre skal betale over dobbelt op for indgang, end kvinder... Og iiiih hvor er det svært at komme på gæsteliste på Envy, det er bare at klikke sig ind på dkbn og så tilmelde sig den profil som promoter det disko man vil ind på, og så er man skrevet på. Det burde jo ikke fungerer sådan...

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Gad godt vide hvad det er for en graduation han har fået.. Men anyhow, så synes jeg det er en lidt blandet landhandel af djs.
RT og Mette er jo house djs og Knall er jo RnB dj.. Hvad alle hans kolleger fra Tiger spiller, har jeg sq ærligt talt ingen idé om.. Synes da det er en sjov måde at sætte sådan et lineup, op på. 15 minutters RnB, og så skal der høres tech/electro house i 30 minutter og så skal der være tyskertramp for fuld smadder. Efter min mening rimeligt stenet, og ikke lige dét jeg brænder mest for at høre.
PS: næsten lige før en AGF kamp er federe..
RT og Mette er jo house djs og Knall er jo RnB dj.. Hvad alle hans kolleger fra Tiger spiller, har jeg sq ærligt talt ingen idé om.. Synes da det er en sjov måde at sætte sådan et lineup, op på. 15 minutters RnB, og så skal der høres tech/electro house i 30 minutter og så skal der være tyskertramp for fuld smadder. Efter min mening rimeligt stenet, og ikke lige dét jeg brænder mest for at høre.
PS: næsten lige før en AGF kamp er federe..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg kan iøvrigt allerede nu melde fra. Jeg har simpelthen hele januar og februar booket op. Så uanset hvor lækre tøser i smider i kø til Oraklet her, så må jeg melde pas.
Halløj folkens...
Nå, tror aldrig jeg har skrevet herinde før, men har da luret lidt med i ny og næ, og så fik jeg lige at vide, at i skriver lidt om min fest d. 2. februar...
Jeg kan komme med nogle hurtige facts om festen, men det enedelige program bliver ikke offentliggjort før januar.
Der er nogle stykker der har skrevet at det er underligt med kun 15 min til hver dj - det kan man nok også synes, men sådan ligger landet heller ikke helt. Flere af de djs der er på listen spiller samtidig som et slags battle-act, og andre spiller i længere tid solo (omkring 45 min.)
Det bliver tilrettelagt således at der ikke er for store genreskift, men at det kommer løbende... og nej, der vil sgu ikke blive spillet arne-b (R&B) musik... fy for satan da
Angående billetter, så ved vi stadig ikke hvad der kommer til at ske der, men vi har snakket om at sætte nogle stykker på forsalg på billetnet... Der vil være et afspæret VIP område som kræver gæsteliste, men resten af festen er åben for alle
Håber at jeg ser så mange som muligt til festen (og, forresten er det min graduation som grafiker vi skal fejre!)
Nå, tror aldrig jeg har skrevet herinde før, men har da luret lidt med i ny og næ, og så fik jeg lige at vide, at i skriver lidt om min fest d. 2. februar...
Jeg kan komme med nogle hurtige facts om festen, men det enedelige program bliver ikke offentliggjort før januar.
Der er nogle stykker der har skrevet at det er underligt med kun 15 min til hver dj - det kan man nok også synes, men sådan ligger landet heller ikke helt. Flere af de djs der er på listen spiller samtidig som et slags battle-act, og andre spiller i længere tid solo (omkring 45 min.)
Det bliver tilrettelagt således at der ikke er for store genreskift, men at det kommer løbende... og nej, der vil sgu ikke blive spillet arne-b (R&B) musik... fy for satan da
Angående billetter, så ved vi stadig ikke hvad der kommer til at ske der, men vi har snakket om at sætte nogle stykker på forsalg på billetnet... Der vil være et afspæret VIP område som kræver gæsteliste, men resten af festen er åben for alle
Håber at jeg ser så mange som muligt til festen (og, forresten er det min graduation som grafiker vi skal fejre!)