Næste CA-POT?: Crapman's Graduation Party

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Crapman = Aycan
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Crapman + Darwich + Mette = Aycan.. !

Er det egentlig en åben fest?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cokeline skrev:Mars = Dj Crapman?
Mars = DJ Mars = megamixers.net = ostekartellet.dk = marsdk her på brættet.
Kandy Flozz skrev:Er det egentlig en åben fest?
Sådan umiddelbart ja? Men om man skal på en gæsteliste ved jeg ikke. Både Crapman og Mars har da en profil her inde. Vi må da lige have dem på banen?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Kandy Flozz skrev:Er det egentlig en åben fest?
Som regel plejer det altid at være åben fest på IN; uden gæsteliste. Har endnu ikke været ude for at man skal stå på gæsteliste der, da jeg tror det går mod deres principper
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

De steder hvor man enten skal have et medlemskort, eller stå på gæsteliste siger mig intet!! Hverken Envy, Krasnapolsky, osv. som iøvrigt er lidt diskrimminerende, da fyre skal betale over dobbelt op for indgang, end kvinder... Og iiiih hvor er det svært at komme på gæsteliste på Envy, det er bare at klikke sig ind på dkbn og så tilmelde sig den profil som promoter det disko man vil ind på, og så er man skrevet på. Det burde jo ikke fungerer sådan...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

well man kan hade gæstelisten så meget man vil, men det sørgelige er at lortet virker.

Alt hvad der er smart eller lugter lidt af at man er speciel bliver slugt uden omtanke.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fairground skrev:Selvfølgelig er det Dj / MC / GoGo-danser Mary. Hun er noget af det jeg holder mest af i denne verden.... Kan man andet med en dj som reklamerer med at hun spiller

indsæt samtlige genrer her

(overdrevet ja, men alligevel)
Billede

Hvad fanden laver Jacob RT og Mette S egentlig på den liste der? Skal de spille eller hvordan? For de falder da lidt uden for kategori.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

ud fra hva der står på listen, så ja... de er sikkert desværre sat på som warm up til alle tramperne ...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nederen at højdepunktet er opvarmningen :roll:
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

true true.. men kun noget jeg tror.. ikke noget jeg ved med 100 %
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Crapman skrev:Der er ikke helt styr på hvordan det bliver afviklet mht. billetter
endnu... men hold øje med www.6am.dk/party der kommer info op snart...
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

amh skrev:De steder hvor man enten skal have et medlemskort, eller stå på gæsteliste siger mig intet!! Hverken Envy, Krasnapolsky, osv. som iøvrigt er lidt diskrimminerende, da fyre skal betale over dobbelt op for indgang, end kvinder... Og iiiih hvor er det svært at komme på gæsteliste på Envy, det er bare at klikke sig ind på dkbn og så tilmelde sig den profil som promoter det disko man vil ind på, og så er man skrevet på. Det burde jo ikke fungerer sådan...
Og sådan kommer man også på deres såkaldte vip liste! w000t siger jeg bare.
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

night_hawk skrev: Og sådan kommer man også på deres såkaldte vip liste! w000t siger jeg bare.
Nemlig, så er det ikke end så svært at komme ind som VIP.. Hvis man bare kan logge ind på dkbn og så tilmelde sig, der. Det er der jo intet VIP over.... :roll:
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Gad godt vide hvad det er for en graduation han har fået.. Men anyhow, så synes jeg det er en lidt blandet landhandel af djs.

RT og Mette er jo house djs og Knall er jo RnB dj.. Hvad alle hans kolleger fra Tiger spiller, har jeg sq ærligt talt ingen idé om.. Synes da det er en sjov måde at sætte sådan et lineup, op på. 15 minutters RnB, og så skal der høres tech/electro house i 30 minutter og så skal der være tyskertramp for fuld smadder. Efter min mening rimeligt stenet, og ikke lige dét jeg brænder mest for at høre.

PS: næsten lige før en AGF kamp er federe..
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

Indlæg af \\On3 »

Fairground skrev:Hvis man er til tysk dance så er det vel nok årets fest, men der er ikke mere end 3 dj's som fanger min interesse. Dog vil jeg da overveje at tage ind og kigge på det hvis nogle af de gamle CA drenge kommer!
Jeg klar! :D
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

\On3 skrev:
Fairground skrev:Hvis man er til tysk dance så er det vel nok årets fest, men der er ikke mere end 3 dj's som fanger min interesse. Dog vil jeg da overveje at tage ind og kigge på det hvis nogle af de gamle CA drenge kommer!
Jeg klar! :D
har du ikk karantæne??? :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg kan iøvrigt allerede nu melde fra. Jeg har simpelthen hele januar og februar booket op. Så uanset hvor lækre tøser i smider i kø til Oraklet her, så må jeg melde pas.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg melder squ også pas. har nok tid men gider ikke alt det tysker
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg er ON!!!!! Hvis intet andet forhindre det...... :roll: Skal dog nok køre de gamle stive røvhuller der skal med... Men jeg dukker op!! :lol:
Crapman
Kontakt:

Indlæg af Crapman »

Halløj folkens...
Nå, tror aldrig jeg har skrevet herinde før, men har da luret lidt med i ny og næ, og så fik jeg lige at vide, at i skriver lidt om min fest d. 2. februar...

Jeg kan komme med nogle hurtige facts om festen, men det enedelige program bliver ikke offentliggjort før januar.

Der er nogle stykker der har skrevet at det er underligt med kun 15 min til hver dj - det kan man nok også synes, men sådan ligger landet heller ikke helt. Flere af de djs der er på listen spiller samtidig som et slags battle-act, og andre spiller i længere tid solo (omkring 45 min.)

Det bliver tilrettelagt således at der ikke er for store genreskift, men at det kommer løbende... og nej, der vil sgu ikke blive spillet arne-b (R&B) musik... fy for satan da ;)

Angående billetter, så ved vi stadig ikke hvad der kommer til at ske der, men vi har snakket om at sætte nogle stykker på forsalg på billetnet... Der vil være et afspæret VIP område som kræver gæsteliste, men resten af festen er åben for alle :)

Håber at jeg ser så mange som muligt til festen (og, forresten er det min graduation som grafiker vi skal fejre!)
Besvar