Kæreste!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Man skal aldrig gå tilbage til en fuser.
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

vnL skrev:Man skal aldrig gå tilbage til en fuser.
Vil sku gi vnL ret jeg har os haft det trip med en Ex og det er aldrig gået godt. Men hvis du vælger at prøve så håber jeg sku du får bedre resultat end jeg har fået.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

Der er jo også det der med, at det man ikke kan få, bliver pludselig mega interessant, jeg havde samme problem jeg snakker dog stadig med den ex jeg gerne ville ha tilbage, men så fandt jeg sku en rigtig sød ny kæreste og da jeg så fortalte ex'en det, ville hun pludselig ha mig tilbage og altmuligt, måske skulle du prøve at fyrre en røver af med at du har fundet en anden...

det jeg mener er bare pas på jagten på det "uopnålige" tænk over hvilke ting der gør at du gerne vil ha hende tilbage, og ikke bare et eller andet med at hun er begyndt at se en anden før dig, det er tit der man mister hovedet..

håber du/i ku bruge lidt af det her ;)
Billede
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

mm

Indlæg af Bakko »

Altså som du selv siger Allstar så er det at det bliver mere interessant at man gerne vil, fordi et eller andet sted har man noget specielt med pigen, men kan være det bare er en fase...

Jeg ser ikke nogen chance i det, så kan et eller andet sted blive nød til at stoppe det og finde en ny. Det burde heller ikke være det helt store problem er eftertragt hahahah :D
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Chart Attack - aka. Den Lyserøde Sky :P..
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hvis det var mig ville jeg holde fingrerne for mig selv.... Har ikke gode erfaringer med at genoptage et forhold.

Men du kan da spørge på http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/
hun ved nok en del mere om de sager...

Zivago
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Kæreste!!

Indlæg af FrZ »

Bakko skrev:hey Drengene...

Lyder sikkert som en kælling haha men hva fanden kunne være i havde erfaring med det, men !!

jeg har en x kæreste, som jeg har været sammen med i 4 måneder sidste år, så er jeg blevet vild med hende igen og mere glad for hende end før, men hun vil næsten ikke engang snakke med mig, hvis jeg ville invitere hende ud, ville hun klart sige nej? Nogen der nogle gode råd til hvordan jeg måske kan banke lidt fornuft ind i hovedet på hende :D
Få hende på IRC - så skal du bare se løjer xD
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Kan vi lige få en status på dit liv Bakko??

Der er jo gået reality TV over det her... :D

Næsten ligeså spændende som Hjerteflimmer på DR... :lol:
EMR

Indlæg af EMR »

Ocean#2 skrev:Kan vi lige få en status på dit liv Bakko??

Der er jo gået reality TV over det her... :D

Næsten ligeså spændende som Hjerteflimmer på DR... :lol:
Det så jeg faktisk idag, ret godt program :D fuck ham der shushu var busted haha
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

EsMr skrev: Det så jeg faktisk idag, ret godt program :D fuck ham der shushu var busted haha
Nogle ting skal man bare holde for sig selv.... :roll:
EMR

Indlæg af EMR »

Hold dog op :lol:
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Jeg ved at inderst inde ville DJ Lau ønske at han havde tid til at se dette program.. der er jo også "Uden Adam - med Eva Kruse" på TV3 kl. 23 idag.. :D
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Tak for oplysningen, nu ved jeg i hvert fald, hvad jeg skal få min, ellers så kedelige aften, til at gå med.
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Faldt lige over denne lille en hos Joan Ørting den frækkert...
Hej Joan

Jeg er en fyr på 30 år, der har kone og 3 børn. Sexlivet er ok, det går jo lidt op og ned, som man siger, men generelt ok.

Mit problem er, at når jeg onanerer, tænker jeg altid på sex mellem mænd. Det tænder mig helt vildt, og jeg har også købt et par film, hvor en hvid mand bliver ’voldtaget’ af nogle sorte mænd.

Bare jeg ser 2 minutter af dem, kommer jeg i en vild orgasme.
Hmm... Hmm... Hmm...
Kymze

Indlæg af Kymze »

LOL.. hver gang nogen nævner Joan Ørtings brevkasse kan jeg ikke lade være med at tænke på ham der havde sex med sin rystepudser :D
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Kymze skrev:LOL.. hver gang nogen nævner Joan Ørtings brevkasse kan jeg ikke lade være med at tænke på ham der havde sex med sin rystepudser :D
Jeg har forgæves forsøgt at finde det brevkasse indlæg for det var virkelig alt alt for sjovt.. men er nu ikk sikker på at det var en rystepudser han brugte... må fortsætte min research.. nogen som kan hjælpe for vil egentlig gerne have et billigt grin igen! :D
Ocean
CA Ninja Turtle

Indlæg af Ocean »

Fald dog over den her:
Hej Joan

Jeg har et lille problem, som jeg gerne vil have hjælp til at overkomme. Her forleden dag, kom jeg hjem tidligere end jeg plejer, fordi et møde var aflyst.

Min mand er i øjeblikket arbejdsløs, og går derhjemme hele dagen, og ordner de ting, som vi kvinder plejer at gøre. Men da jeg kom hjem, kunne jeg høre, at han var inde soveværelset.

Han havde ikke hørt at jeg var kommet hjem, og jeg gik ind for at overraske ham, men det var mig, der fik et chok. Da jeg kiggede ind gennem døren, så jeg min mand ligge og fik den suttet af af vores hund. Jeg kan ikke rigtig forstå det, da vi har et godt sexliv og vi elsker hinanden højt.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få talt med ham om det. Jeg kan ikke få mig selv til at sige det direkte, håber du kan hjælpe mig.

Mvh. Den usikre
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

EsMr skrev:
Ocean#2 skrev:...Næsten ligeså spændende som Hjerteflimmer på DR... :lol:
Det så jeg faktisk idag, ret godt program :D fuck ham der shushu var busted haha
Jeg vil aldrig mere høre tøsede bemærkninger om at jeg ser Gilmore Girls!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

hyahahah ved i hvad ?

Tror fandeme bare jeg laver en SCENE!!!! også må jeg optræde lidt :D
EMR

Indlæg af EMR »

QrazyLeg skrev:
EsMr skrev:
Ocean#2 skrev:...Næsten ligeså spændende som Hjerteflimmer på DR... :lol:
Jeg vil aldrig mere høre tøsede bemærkninger om at jeg ser Gilmore Girls!
Gør du det ? :o Det gør jeg også :P
Låst