Kæreste!!
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Vil sku gi vnL ret jeg har os haft det trip med en Ex og det er aldrig gået godt. Men hvis du vælger at prøve så håber jeg sku du får bedre resultat end jeg har fået.vnL skrev:Man skal aldrig gå tilbage til en fuser.

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Der er jo også det der med, at det man ikke kan få, bliver pludselig mega interessant, jeg havde samme problem jeg snakker dog stadig med den ex jeg gerne ville ha tilbage, men så fandt jeg sku en rigtig sød ny kæreste og da jeg så fortalte ex'en det, ville hun pludselig ha mig tilbage og altmuligt, måske skulle du prøve at fyrre en røver af med at du har fundet en anden...
det jeg mener er bare pas på jagten på det "uopnålige" tænk over hvilke ting der gør at du gerne vil ha hende tilbage, og ikke bare et eller andet med at hun er begyndt at se en anden før dig, det er tit der man mister hovedet..
håber du/i ku bruge lidt af det her
det jeg mener er bare pas på jagten på det "uopnålige" tænk over hvilke ting der gør at du gerne vil ha hende tilbage, og ikke bare et eller andet med at hun er begyndt at se en anden før dig, det er tit der man mister hovedet..
håber du/i ku bruge lidt af det her
mm
Altså som du selv siger Allstar så er det at det bliver mere interessant at man gerne vil, fordi et eller andet sted har man noget specielt med pigen, men kan være det bare er en fase...
Jeg ser ikke nogen chance i det, så kan et eller andet sted blive nød til at stoppe det og finde en ny. Det burde heller ikke være det helt store problem er eftertragt hahahah
Jeg ser ikke nogen chance i det, så kan et eller andet sted blive nød til at stoppe det og finde en ny. Det burde heller ikke være det helt store problem er eftertragt hahahah
Hvis det var mig ville jeg holde fingrerne for mig selv.... Har ikke gode erfaringer med at genoptage et forhold.
Men du kan da spørge på http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/
hun ved nok en del mere om de sager...
Zivago
Men du kan da spørge på http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/
hun ved nok en del mere om de sager...
Zivago
Re: Kæreste!!
Få hende på IRC - så skal du bare se løjer xDBakko skrev:hey Drengene...
Lyder sikkert som en kælling haha men hva fanden kunne være i havde erfaring med det, men !!
jeg har en x kæreste, som jeg har været sammen med i 4 måneder sidste år, så er jeg blevet vild med hende igen og mere glad for hende end før, men hun vil næsten ikke engang snakke med mig, hvis jeg ville invitere hende ud, ville hun klart sige nej? Nogen der nogle gode råd til hvordan jeg måske kan banke lidt fornuft ind i hovedet på hende
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Faldt lige over denne lille en hos Joan Ørting den frækkert...
Hmm... Hmm... Hmm...Hej Joan
Jeg er en fyr på 30 år, der har kone og 3 børn. Sexlivet er ok, det går jo lidt op og ned, som man siger, men generelt ok.
Mit problem er, at når jeg onanerer, tænker jeg altid på sex mellem mænd. Det tænder mig helt vildt, og jeg har også købt et par film, hvor en hvid mand bliver ’voldtaget’ af nogle sorte mænd.
Bare jeg ser 2 minutter af dem, kommer jeg i en vild orgasme.
LOL.. hver gang nogen nævner Joan Ørtings brevkasse kan jeg ikke lade være med at tænke på ham der havde sex med sin rystepudser 
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
Jeg har forgæves forsøgt at finde det brevkasse indlæg for det var virkelig alt alt for sjovt.. men er nu ikk sikker på at det var en rystepudser han brugte... må fortsætte min research.. nogen som kan hjælpe for vil egentlig gerne have et billigt grin igen!Kymze skrev:LOL.. hver gang nogen nævner Joan Ørtings brevkasse kan jeg ikke lade være med at tænke på ham der havde sex med sin rystepudser
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
Fald dog over den her:
Hej Joan
Jeg har et lille problem, som jeg gerne vil have hjælp til at overkomme. Her forleden dag, kom jeg hjem tidligere end jeg plejer, fordi et møde var aflyst.
Min mand er i øjeblikket arbejdsløs, og går derhjemme hele dagen, og ordner de ting, som vi kvinder plejer at gøre. Men da jeg kom hjem, kunne jeg høre, at han var inde soveværelset.
Han havde ikke hørt at jeg var kommet hjem, og jeg gik ind for at overraske ham, men det var mig, der fik et chok. Da jeg kiggede ind gennem døren, så jeg min mand ligge og fik den suttet af af vores hund. Jeg kan ikke rigtig forstå det, da vi har et godt sexliv og vi elsker hinanden højt.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal få talt med ham om det. Jeg kan ikke få mig selv til at sige det direkte, håber du kan hjælpe mig.
Mvh. Den usikre
Jeg vil aldrig mere høre tøsede bemærkninger om at jeg ser Gilmore Girls!EsMr skrev:Det så jeg faktisk idag, ret godt programOcean#2 skrev:...Næsten ligeså spændende som Hjerteflimmer på DR...fuck ham der shushu var busted haha
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright