Køb af cd-skiver

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kymze

Køb af cd-skiver

Indlæg af Kymze »

Jeg skal ha købt nogen skiver, og forsøgte på www.billigmedien.de men det koster freaking 64 kroner i fragt for 100 skiver...

Nogen der kender et sted hvor det er lige knapt så hidsigt med det fragt der??
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Bruger ofte azomedia.dk

Kan dog ikke lige huske fragtpriserne :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

grunden til at billigmedien tager den pris er at de ligger i tyskland
men kan stadig godt betale sigf hvis bare man bestiller nok så bestil dog 200 eller 300 stk mener faktisk der er noget med at de giver fragt hvis du køber for 1000 kr
man kan jo bare slå sig sammen med nogen har jeg sku tit gjort
chart.dk@efnet
Kymze

Indlæg af Kymze »

nja, det ligner ikke at man kommer uden om de vilde fragtpriser.. men det hænger self også sammen med vægten, men synes helt ærligt at det er lige i overkanten med 60 penge!

@renow skal ikke bruge så mange skiver, og kunne self godt slå sig sammen med nogen andre, mendet gider jeg ikke lige arbejde i..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Ved billige skiver er fragsprisen som regel høj, da man ikke kan få billige skiver i danmark (copydan-gebyr :mad: ). Dermed er det jo logisk at fragtprisen er høj, da det skal sendes fra udlandet.
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Om du skal give 60 kr i tyskland eller 40 i danmark kan vel være i relevant, du spare stadigvæk penge.
Det er også hurtigere billigere end at skal køre i f.eks bil for at hente dem.
Bandit^
Kymze

Indlæg af Kymze »

nja, det var da egentlig et par gode pointer...
EMR

Indlæg af EMR »

Lidt offtopic, men skal have købt ca. 100 stks billige gode dvd-skiver.. nogen der kan anbefale nogen inde fra billigmedien ?
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Bruger http://www.nierle.dk/
Altid hurtig levering, og billige priser synes jeg...
Kan dog ikke lige huske forsendelses omkostningerne...
<HR>
<center>:)</center>
Besvar