Jeg skal ha købt nogen skiver, og forsøgte på www.billigmedien.de men det koster freaking 64 kroner i fragt for 100 skiver...
Nogen der kender et sted hvor det er lige knapt så hidsigt med det fragt der??
Køb af cd-skiver
Redaktør: Moderators
Køb af cd-skiver
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Bruger ofte azomedia.dk
Kan dog ikke lige huske fragtpriserne
Kan dog ikke lige huske fragtpriserne
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
grunden til at billigmedien tager den pris er at de ligger i tyskland
men kan stadig godt betale sigf hvis bare man bestiller nok så bestil dog 200 eller 300 stk mener faktisk der er noget med at de giver fragt hvis du køber for 1000 kr
man kan jo bare slå sig sammen med nogen har jeg sku tit gjort
men kan stadig godt betale sigf hvis bare man bestiller nok så bestil dog 200 eller 300 stk mener faktisk der er noget med at de giver fragt hvis du køber for 1000 kr
man kan jo bare slå sig sammen med nogen har jeg sku tit gjort
chart.dk@efnet
nja, det ligner ikke at man kommer uden om de vilde fragtpriser.. men det hænger self også sammen med vægten, men synes helt ærligt at det er lige i overkanten med 60 penge!
@renow skal ikke bruge så mange skiver, og kunne self godt slå sig sammen med nogen andre, mendet gider jeg ikke lige arbejde i..
@renow skal ikke bruge så mange skiver, og kunne self godt slå sig sammen med nogen andre, mendet gider jeg ikke lige arbejde i..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
..
Bruger http://www.nierle.dk/
Altid hurtig levering, og billige priser synes jeg...
Kan dog ikke lige huske forsendelses omkostningerne...
Altid hurtig levering, og billige priser synes jeg...
Kan dog ikke lige huske forsendelses omkostningerne...
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>