The art of drowning

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

The art of drowning

Indlæg af PsyClone »

http://www.dumpalink.com/media/11623596 ... f_drowning

Hvor går grænsen for om noget er kunst?
Altid det samme spørgsmål, aldrig noget svar...
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Det er jo sygt.!!
Hvor grænsen går ved jeg ikke, men min grænse er hvertfald overskredet, kan ikke se kunsten i det..
Hurtigere klovn, hurtigere..
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

manden er jo bindegal.. det der kan sq ikke betegnes som kunst!!
EMR

Indlæg af EMR »

Er du gal en idiot..
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det mener nogen jo er kunst. Lidt ligesom karpeudtillingen på Trapholtmuseet - nogen mente det var kunst, andre mente det var grotesk.

Klippet der minder i øvrigt en del om en film, som jeg ikke kan huske hvad hedder (mener den er fransk), hvor man er på en restaurant, og så skal en tilfældig gæst udpege en af 4 personer (mor, far, søn, datter) der skal druknes. Stygt, stygt, men rent filmisk er den kanon (har mediefag som studieretnigsfag på gymnasiet, er derfor en del inde i det).
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nogen der hørte P3 den anden dag? Der havde de nemlig samme debat - altså om hvornår noget er kunst eller ej.

Min egen holdning er at det kan kaldes kunst (jeg behøver ikke at kunne lide det) når det påvirker modtagers følelsesregister og afsender har en mening med (kunst)værket.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Man kunne også ty til at sige at en druknende mand er kunst FORDI folk stiller spørgsmålet "Er det kunst?".

Eller.. Forvirrende... :oops:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Du har ganske ret. Husk på hvilken foragt Picasso f.eks. mådte da han malede sine billeder. Den har, hvis muligt, været langt større end den der opleves i dag. Men der er vel ingen af os i dag, der vil mene at Picasso ikke er kunst?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar