En seriøs brandert!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

En seriøs brandert!

Indlæg af TheJackal »

Jeg anede ikke at der havde været CA-POT i nærheden af Østerport Station..!? :D

...eller er det dig UnitedPublic, der stadig væltede rundt efter weekendens bal..?! ;) :D

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=473258
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Pjat, jeg var da ikke stiv overhovedet!!!!

Billede
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kymze

Indlæg af Kymze »

Det er sku en god brandert!! Men jeg troede at nå man 5 var man meget tæt på døden, så en promille på 8 må da godt nok give lidt tømmermænd..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Når promillen kommer ned under 6 igen så skulle han efter sigende få de vildeste tømmermænd, man er stadig fuld men så samtidig får man tømmermænd.. Hvad tror i har han har drukket?? Smirnoff Ice :wink:
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Zukot skrev:Når promillen kommer ned under 6 igen så skulle han efter sigende få de vildeste tømmermænd, man er stadig fuld men så samtidig får man tømmermænd.. Hvad tror i har han har drukket?? Smirnoff Ice :wink:
Lyder som en røv klam cocktail.
Ville tro at man går kold som ind i helvede når man når ned på de 6, hvis ikke man dør eller er død til den tid.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Zukot skrev:...Hvad tror i har han har drukket?? Smirnoff Ice :wink:
Personligt tror jeg, at han har drukket Loudy's hjemmelavede vodka shot ;)
Besvar