Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er sku en god brandert!! Men jeg troede at nå man 5 var man meget tæt på døden, så en promille på 8 må da godt nok give lidt tømmermænd..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Når promillen kommer ned under 6 igen så skulle han efter sigende få de vildeste tømmermænd, man er stadig fuld men så samtidig får man tømmermænd.. Hvad tror i har han har drukket?? Smirnoff Ice
Zukot skrev:Når promillen kommer ned under 6 igen så skulle han efter sigende få de vildeste tømmermænd, man er stadig fuld men så samtidig får man tømmermænd.. Hvad tror i har han har drukket?? Smirnoff Ice
Lyder som en røv klam cocktail.
Ville tro at man går kold som ind i helvede når man når ned på de 6, hvis ikke man dør eller er død til den tid.