Hørebøffer og brillestænger = av av av!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Hørebøffer og brillestænger = av av av!

Indlæg af Lokefar »

Ey

Andre folk derude der bruger briller og har oplevet er få nas i ørene af stængerne efter brug i et stykke? og i så fald hvad har I fundet som løsning? nej kontaktlinser er ikke en løsning ;)

Mvh
Lokefar
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tjeck sennhesiers hørebøffer ud, de har nogen hvor de har taget sig nogle forholdsregler. de har gjort puderne blødere og givet dem et mindre tryk så det ikke gir det samme tryk. kan ikk huske hvilke men skal nok lige skrive hvis jeg kommer i tanke om det
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Proev Sony MDR-G52. Det er helt almindelige "neck"-hoereboeffer, men piller man "plastic-stoetten" - en lille gummidims der er beregnet til at sidde bag oeret - saa sidder de stadig fint fast og der burde vaere fint plads til dine briller.

Jeg har 3 saet af den slags hoeretelefoner og har taget "gummidimsen" af paa dem alle selvom jeg ikke gaar med briller - ganske enkelt fordi det er behageligere.

Her kan du se hvordan de ser ud:

Link til billeder
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar