Klovn på TV2 Zulu
Redaktør: 3dotz
Klovn på TV2 Zulu
Klovn på TV2 Zulu
Glæder mig til den nye serie med Casper Christensen og Frank Hvam. Ingen tvivl om det. Men det piner mig lidt, at jeg skal læse at hele ideén lyder tyvstjålet (eller købt (det er nu lige meget)) fra nogle andre komikere. Igen. Det var Shooting Stars jo også. Men nu må vi se hvad det udvikler sig til. Jeg skal da hvert i fald se det alligevel.
Læs tråden om Klovn her:
dk.medier.tv
Glæder mig til den nye serie med Casper Christensen og Frank Hvam. Ingen tvivl om det. Men det piner mig lidt, at jeg skal læse at hele ideén lyder tyvstjålet (eller købt (det er nu lige meget)) fra nogle andre komikere. Igen. Det var Shooting Stars jo også. Men nu må vi se hvad det udvikler sig til. Jeg skal da hvert i fald se det alligevel.
Læs tråden om Klovn her:
dk.medier.tv
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Nå, så kom først afsnit så over skærmen i går. Det er da hvert i fald nyt, og det lidt mærkeligt tv. Men jeg skal da helt sikkert se det i næste uge.
Jeg har crosset den, i tilfælde af du skulle blive rullet på vej hjem..
-- Frank Hvam
Jeg var færdig af grin der.
Jeg har crosset den, i tilfælde af du skulle blive rullet på vej hjem..
-- Frank Hvam
Jeg var færdig af grin der.
nco\\ CHART ATTACK 1999
hehe yep meget griner, man skal lige venne sig til den anderledes stil.
Jeg kan godt li' de har fjernet dåse-latteren, har altid hadet den.
De sagde godt nok den var baseret på virkelige hændelser, meeen det er da stadig lidt extreme situationer han/de kommer ud for :D?
Jeg kan godt li' de har fjernet dåse-latteren, har altid hadet den.
De sagde godt nok den var baseret på virkelige hændelser, meeen det er da stadig lidt extreme situationer han/de kommer ud for :D?
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
Ja hvad skal man sige om klovn?
Det er muligvis fordi det er første afsnit, og at Langt fra Las Vegas stemningen ligger dybt i mig, men jeg tror ikke, at navnet Klovn er synonym for Frank Hvam.
Jeg tror navnet henviser til de tabte sjæle som bruger en halv time på at se denne nye revolutionerende serie, som de herlige mennesker Casper C og Frank Hvam tror kunne blive TV2's Krøniken.
Men man må indrømme, at det er en meget anderledes serie, men gaab hvor var der lidt handling. Kunne være Zulu ikke skulle vise stand-up.dk før Klovn for det var i går to modpoler af humor, og det gik ud over Klovn.
Jeg giver den
hvor stjerne 2 kun skyldes, at mine forventninger til Klovn nu er så lave, at det kun kan blive bedre.
...
Men hvad synes I andre?
Det er muligvis fordi det er første afsnit, og at Langt fra Las Vegas stemningen ligger dybt i mig, men jeg tror ikke, at navnet Klovn er synonym for Frank Hvam.
Jeg tror navnet henviser til de tabte sjæle som bruger en halv time på at se denne nye revolutionerende serie, som de herlige mennesker Casper C og Frank Hvam tror kunne blive TV2's Krøniken.
Men man må indrømme, at det er en meget anderledes serie, men gaab hvor var der lidt handling. Kunne være Zulu ikke skulle vise stand-up.dk før Klovn for det var i går to modpoler af humor, og det gik ud over Klovn.
Jeg giver den
...
Men hvad synes I andre?
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
For nu at vende lidt tilbage til Klovn, så var jeg meget skeptisk over for det i starten og efter første episode Zulu viste, kan jeg huske jeg synes det var et rent flop. Men efter nu at have set en del af genudsendelserne, og især nu efter jeg har set alle episoder i sæson 3, så er jeg overbevist. Klovn er suverænt. Svært at sige om det er bedre end LFLV, da det er en hel anden type humor. Men jeg er er færdig af grin af de pinagtigheder som Frank og Casper får rodet sig ud i. Nu her især i sæson 3 synes jeg det er blevet godt.
Jeg har netop lagt en bestilling hos dvdoo.dk på sæson 1 og sæson 2. Men er der nogen der evt. har de enkelte episoder fra sæson 3 på computeren? Hvis ja, så er jeg meget interesseret.
Afsnit 23: "Pepino & Pepito"
Carøe har skaffet golfbukser til alle øl-klubbens medlemmer, og pludselig opstår der forviklinger med Ib Michaels bukser, hvidt pulver og en hundehvalp. Samtidig skal Casper og Frank optræde som klovne til en børnefødselsdag, hvor Casper har svært ved at styre sine drifter, hvilket betyder, at Frank bliver urolig for sin parabol.

Jeg har netop lagt en bestilling hos dvdoo.dk på sæson 1 og sæson 2. Men er der nogen der evt. har de enkelte episoder fra sæson 3 på computeren? Hvis ja, så er jeg meget interesseret.
Afsnit 23: "Pepino & Pepito"
Carøe har skaffet golfbukser til alle øl-klubbens medlemmer, og pludselig opstår der forviklinger med Ib Michaels bukser, hvidt pulver og en hundehvalp. Samtidig skal Casper og Frank optræde som klovne til en børnefødselsdag, hvor Casper har svært ved at styre sine drifter, hvilket betyder, at Frank bliver urolig for sin parabol.

nco\\ CHART ATTACK 1999