Nej nej nej :-)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Nej nej nej :-)

Indlæg af igloen »

Så lige dette topic på played.dk... Var virkelig færdig over de ting der blev forslået af folk... Se det her... måske nogle folk fra her fra CA der har nogle andre gode ideer som man kan ryge :D
...::// Team AuG \\::...
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Hvad er det for en syg syg side? og et sygt sygt topic? 8O
Altså.. for det første så er amf sq ikke så skide effektivt.. Og for det andet så har man vist også fået sin dosis af stoffer hvis man tror at cacao kan gøre en skæv 8O Enten er det tegn på opfindsomhed eller direkte stupiditet.. Jeg synes, personligt, at man skal holde sig langt væk fra stoffer. Det er ikke fedt, at gå og være skæv. Hvad får man ud af det? Ja okai.. en syg fornemmelse i et par timer.. Og det er så det.. Det kan man så hurtigt købe sig fattig i.
Men nu har jeg så det relevante spørgsmål: hvad laver du på sådan en junkieside igloen :?: :!: :roll: :wink: 8O :lol: :?
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

odder skrev: Men nu har jeg så det relevante spørgsmål: hvad laver du på sådan en junkieside igloen :?: :!: :roll: :wink: 8O :lol: :?
Øhh, det er så en af danmarks største gaming sites du snakker om!! Nogle folk keder sig for meget, og sidder opretter ligegyldige tråde og replies, sådan er det på stortset alle sider, selv her på CA.. Kan ikke se hvorfor en side skal svines af den grund.. Jeg synes heller ikke, at alle herinde er nogle junkies eller idioter fordi en opretter en underlig tråd!!
<---------------------------->
§1 I'm always right
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Sviner den skam ikke til.. Men kendte ikke den side, og synes det var en meget meget underlig tråd. Og kunne ikke falde mig ind at svine en side til, som jeg ikke kender. Beklager, hvis det er blevet opfattet på den måde.

Men ja okai.. Man lærer jo noget nyt hver dag :D
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Nej nej nej :-)

Indlæg af aroxdk »

igloen skrev:Så lige dette topic på played.dk... Var virkelig færdig over de ting der blev forslået af folk... Se det her... måske nogle folk fra her fra CA der har nogle andre gode ideer som man kan ryge :D
Har hørt om folk, der sniffer lim 0X Jeg ville ikke anbefale cacao. Snup den rigtige urt i stedet, coca (Hvis det altså skal være) :D
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

EHHEHE :D

ok snif og prøv det :D
Slet mig
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

puhaa... godt jeg aldrig bruger played... er det ikk ligesom xplayn...???
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Feffe skrev:puhaa... godt jeg aldrig bruger played... er det ikk ligesom xplayn...???
Korrekt :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Altså kaffe virker fint ens snår ser bare lidt sjovt ud når det kommer ud!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar