Nej nej nej :-)
Redaktør: Moderators
Nej nej nej :-)
Så lige dette topic på played.dk... Var virkelig færdig over de ting der blev forslået af folk... Se det her... måske nogle folk fra her fra CA der har nogle andre gode ideer som man kan ryge 
...::// Team AuG \\::...

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hvad er det for en syg syg side? og et sygt sygt topic? 
Altså.. for det første så er amf sq ikke så skide effektivt.. Og for det andet så har man vist også fået sin dosis af stoffer hvis man tror at cacao kan gøre en skæv
Enten er det tegn på opfindsomhed eller direkte stupiditet.. Jeg synes, personligt, at man skal holde sig langt væk fra stoffer. Det er ikke fedt, at gå og være skæv. Hvad får man ud af det? Ja okai.. en syg fornemmelse i et par timer.. Og det er så det.. Det kan man så hurtigt købe sig fattig i.
Men nu har jeg så det relevante spørgsmål: hvad laver du på sådan en junkieside igloen

Altså.. for det første så er amf sq ikke så skide effektivt.. Og for det andet så har man vist også fået sin dosis af stoffer hvis man tror at cacao kan gøre en skæv
Men nu har jeg så det relevante spørgsmål: hvad laver du på sådan en junkieside igloen
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Øhh, det er så en af danmarks største gaming sites du snakker om!! Nogle folk keder sig for meget, og sidder opretter ligegyldige tråde og replies, sådan er det på stortset alle sider, selv her på CA.. Kan ikke se hvorfor en side skal svines af den grund.. Jeg synes heller ikke, at alle herinde er nogle junkies eller idioter fordi en opretter en underlig tråd!!odder skrev: Men nu har jeg så det relevante spørgsmål: hvad laver du på sådan en junkieside igloen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Sviner den skam ikke til.. Men kendte ikke den side, og synes det var en meget meget underlig tråd. Og kunne ikke falde mig ind at svine en side til, som jeg ikke kender. Beklager, hvis det er blevet opfattet på den måde.
Men ja okai.. Man lærer jo noget nyt hver dag
Men ja okai.. Man lærer jo noget nyt hver dag
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Re: Nej nej nej :-)
Har hørt om folk, der sniffer limigloen skrev:Så lige dette topic på played.dk... Var virkelig færdig over de ting der blev forslået af folk... Se det her... måske nogle folk fra her fra CA der har nogle andre gode ideer som man kan ryge
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: