Feedback?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

night_hawk

Feedback?

Indlæg af night_hawk »

Billede

Kunne godt tænke mig lidt feedback, på dette ! :)
af dem der endnu ikke har set det :P
Senest rettet af night_hawk 29 dec 2004, 12:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Dit copyright by bla bla bla er alt for dominerede, og hvis du skal have det, så skal det være mindre og med en font der understøtter ^. ;)

Der er også nogle andre ting der generer mig lidt ved det billede, men jeg kan sq ikk lige finde ud af hvad det er :s
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Det ser sq nice ud!
Slet mig
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvad skal det bruges til?

Først og fremmest vil jeg støtte Zlinky, copyrigt er for tydeligt - var faktisk noget af det første jeg så :o

Men ellers kan jeg godt lide det, den rå stil der er oevr det er rigtig god :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tilslutter mig den copyright ting.
Den burde slet ikk være i billedet, men hvis du synes den er så vigtig så smid en ramme på og smid copy right på en sort baggrung lige uden for rammen
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Det er fedt nok, men jeg synes at den mørke plet nederst til højre på hendes trøje godt kunne fjernes...
og det med copyrightet generer mig ikke, men som Zlinky siger, så vælg en font der understøtter ^ tegnet... :)
Daffy
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

evt. mulighed for at se det org. billede?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hmm ja det med copyright har alle jo efterhånden sagt men jeg vil nu alligevel komme med lidt!

Jeg synes der er lidt for meget støj eller hvad man nu skal kalde det nede i højre hjørne af billedet der hvor det går meget over i sort! men ellers ser det sku fedt ud!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

vil arbejde lidt med den copy del, og rodde lidt med det sorte lidt..

selvom jeg syntes det ser fedt ud.. ;\

hmm, hvad det skal bruges til.. ved ikke ... jeg bruger det til min baggrund :)

og har ikke tænkt mig at gøre det "mere" tydeligt.. da meningen er det skal være den der "rå" stil...
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvem er kosten?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

nco skrev:Hvem er kosten?
Og du kalder dig selv for mand... tsk.. :s

Det er Paris Hilton da!
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hmm! Det tænkte jeg også. Men hun ligner mere en asiatisk mand. Er der ikke en der har en url til det originale billede?

I øvrigt har jeg aldrig kaldt mig selv en mand.
nco\\ CHART ATTACK 1999
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

http://www.night-hawk.dk/paris_hilton_14.jpg

der har i jeres original billed :? :roll:
Billede
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

nco skrev:Hmm! Det tænkte jeg også. Men hun ligner mere en asiatisk mand. Er der ikke en der har en url til det originale billede?

I øvrigt har jeg aldrig kaldt mig selv en mand.

Hehe...
Køb dvd´en: One night in Paris... :lol: :lol:
<HR>
<center>:)</center>
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Zlinky skrev:Dit copyright by bla bla bla er alt for dominerede
Night_Hawk.. ikke for at ødelægge dit billede (som jeg ikke kan se), men det er faktisk ulovligt at skrive copyright på det af flere grunde:

1) Du har ikke taget billedet af Paris Hilton, hvilket gør at du SKAL have hendes tilladelse for at måtte bruge det. Allerede _her_ har du brudt copyright loven.

2) For at have copyright skal du være registeret, og det koster penge. _mange_ penge. Min mor er professionel, og hun har copyright, fordi dem hun tegnede for forlangte at hun havde det. Ergo måtte de også betale.

Det er trist at jeg ikke kan se det, for jeg ville gerne bedømme dit billede :( Men jeg kan kun fortælle dig om reglerne for copyright :)
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

er squ ligeglad :P who cares..... eller jo det gør dem der går op i det ;P

ser bare "sejt" ud med copyright delen eller noget hehe..

alle gør det alligevel, så længe det ikke er til virksomheder osv osv osv..

så længe jeg er så "amatør"...
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Night_Hawk skrev:er squ ligeglad :P who cares..... eller jo det gør dem der går op i det ;P

ser bare "sejt" ud med copyright delen eller noget hehe..

alle gør det alligevel, så længe det ikke er til virksomheder osv osv osv..

så længe jeg er så "amatør"...
Sejt ved jeg nu ikke lige om jeg vil kalde det. Foretrækker nu mere at ens nick står diskret på siden.
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Zlinky skrev:Sejt ved jeg nu ikke lige om jeg vil kalde det. Foretrækker nu mere at ens nick står diskret på siden.
Jeg kunne ikke være mere enig.. Jeg synes det er mere interessant at vide, hvem der har lavet det i stedet for at det er kopibeskyttet.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

odder skrev:2) For at have copyright skal du være registeret, og det koster penge. _mange_ penge.
Det må lige vise mig sort på hvidt i en lovtekst. For det er da vist ikke rigtigt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

HOW TO SECURE A COPYRIGHT
Copyright Secured Automatically upon Creation

The way in which copyright protection is secured is frequently misunderstood. No publication or registration or other action in the Copyright Office is required to secure copyright. (See following Note.) There are, however, certain definite advantages to registration. See "Copyright Registration."

Copyright is secured automatically when the work is created, and a work is "created" when it is fixed in a copy or phonorecord for the first time. "Copies" are material objects from which a work can be read or visually perceived either directly or with the aid of a machine or device, such as books, manuscripts, sheet music, film, videotape, or microfilm. "Phonorecords" are material objects embodying fixations of sounds (excluding, by statutory definition, motion picture soundtracks), such as cassette tapes, CDs, or LPs. Thus, for example, a song (the "work") can be fixed in sheet music (" copies") or in phonograph disks (" phonorecords"), or both.

If a work is prepared over a period of time, the part of the work that is fixed on a particular date constitutes the created work as of that date.
----

NOTE: Before 1978, federal copyright was generally secured by the act of publication with notice of copyright, assuming compliance with all other relevant statutory conditions. U. S. works in the public domain on January 1, 1978, (for example, works published without satisfying all conditions for securing federal copyright under the Copyright Act of 1909) remain in the public domain under the 1976 Copyright Act.

Certain foreign works originally published without notice had their copyrights restored under the Uruguay Round Agreements Act (URAA). Request Circular 38b and see the "Notice of Copyright" section of this publication for further information.

Federal copyright could also be secured before 1978 by the act of registration in the case of certain unpublished works and works eligible for ad interim copyright. The 1976 Copyright Act automatically extends to full term (section 304 sets the term) copyright for all works, including those subject to ad interim copyright if ad interim registration has been made on or before June 30, 1978.
----
kilde: http://www.copyright.gov

Endvidere gælder det for alle medier (bøger, billeder, film, musik etc) at et copyright er gældende i 70 år EFTER kunstnerens død.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar