Nu var det vist tid til noget nyt...
Redaktør: Moderators
Nu var det vist tid til noget nyt...
Jah... Nu har jeg jo ikke lagt noget herinde i lang tid, så nu kommer der lige et bootleg...
Det er;
Playhouse - Bailando vs
Groove Amanda - I See You Baby (Fatboy Slim Remix) vs
Benny Benassi - Illussion (Satisfaction Remix) vs
Vanilla Ice - Ice Ice Baby (2001 Remix)
Bootlegget ligger her
Hvad synes i?
Det er;
Playhouse - Bailando vs
Groove Amanda - I See You Baby (Fatboy Slim Remix) vs
Benny Benassi - Illussion (Satisfaction Remix) vs
Vanilla Ice - Ice Ice Baby (2001 Remix)
Bootlegget ligger her
Hvad synes i?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Yes i like jeg synes sku det er et dejligt lille stykke musik! Kan rigtigt godt lide starten!
Men som i alle ved er jeg en hat til fagudtrykkene! men kan da sige så meget at jeg synes det hænger kanon godt sammen!
Og håber på man ser dwr bag pulten til Ca pot den 1
Men som i alle ved er jeg en hat til fagudtrykkene! men kan da sige så meget at jeg synes det hænger kanon godt sammen!
Og håber på man ser dwr bag pulten til Ca pot den 1

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
Haude
Det kommer du ikke til.. Desværre.. Dukker måske op, men det er ikke engang sikkert pga. mit arbejde - prøver at få fri..YaKuZa_MaB skrev:Og håber på man ser dwr bag pulten til Ca pot den 1
dj drop skrev: Tjoh, men det er jo sjovest at vælge nogle lidt fucked up tracks... det er der mest udfordring i..
og til resten.. det er altid godt med lidt response..thx
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Det er et godt og solidt nummer du har fået lavet der. Men ja måske lidt rodet, fordi det er en masse remix. Jeg er glad for at du har ladet vokalen blive så kraftig/tydelig som den er. Der er mange der begår den fejl (efter min mening). Det er med til at holde hoved og hale på det hele 
Synes klart det er bedre end det der linkin park halløjsa du lavede på et tidspunkt. Men her tiltaler genren mig også.
Der er dog en ting jeg undres over. Paradisio - Bailando, er det orig. eller extended mix? Synes at 00:15 (f.eks.) lyder meget ens med 00:15 af extended mixet. Måske er det bare mine ører der er trætte.
Alt-i-alt. Det bootleg er en af denne måneds mest spillede i mit hjem
Synes klart det er bedre end det der linkin park halløjsa du lavede på et tidspunkt. Men her tiltaler genren mig også.
Der er dog en ting jeg undres over. Paradisio - Bailando, er det orig. eller extended mix? Synes at 00:15 (f.eks.) lyder meget ens med 00:15 af extended mixet. Måske er det bare mine ører der er trætte.
Alt-i-alt. Det bootleg er en af denne måneds mest spillede i mit hjem
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Haude