En lille hilsen fra Berlin

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

En lille hilsen fra Berlin

Indlæg af 3dotz »

Hej tosser

Jeg häber vejret er bedre derhjemme end det var i morges her i Berlin. Masser af regn satte en väd daemper pä morgenen, men lige nu er vejret varmt. Solen skinner et eller andet sted over skyerne, men varmen er begyndt at traekke ned til overfladen.

I gär da jeg kom var jeg lige ved at rende ind i Bill Clinton, som var i Berlin for at promovere hans udgave af Mein Kampf. Den hed vist noget med My Life, og det var kun et halvt hundrede potlitimaend, der forhindrede Bill Clinton i at möde en stor mand.

Til dem der har set de franske Taxi film sä vil jeg lige fortaelle, at Daniels Peugeot 406 holder pä Peugeot Avenue i fuld kampuniform. Den er noget federe end pä film, og jeg mä have set tilpas lille ud for en af de söde Peugeot damer satte mig lige ind bag rattet pä denne slaede.

Stort. Omdrejningstaeller til knap 7.000 o/min för det röde og et speedometer med 260 km/t stäende.

Forresten var der en eller anden technofest igär her nede. Man kunne pä gaden Unter den Linden höre den dejlige musik, men konen var ikke lige til at lokke ned og se.

Nä...til de af jer der stadig er hjemme i Danmark. Hyg jer.

....
Senest rettet af 3dotz 12 jul 2004, 17:52, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen det lyder da som om at vores alles bamse far endnu engang har væltet kvinderne med storm! som han plejer! hehe

Men god ferie til dig mester!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar