Spyware startside

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
kLeIn
Kontakt:

Spyware startside

Indlæg af kLeIn »

Jeg er kommet til at klikke ja til en af disse meget dumme popup vinduer. Og har nu fået installeret et eller andet pis på min computer, som gør at jeg har deres side som startside. Jeg har kørst den nyeste version af Ad-aware og fjernet alt, hvad der var. Men den ligger der stadigvæk!

Nogle som kan hjælpe mig?
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Vil foreslå dig og henvende dig i http://www.spywarefri.dk

Der kan de helt sikkert hjælpe dig i deres forum.. bare kig efter det med HiJack Ths :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
kLeIn
Kontakt:

Tak

Indlæg af kLeIn »

Tak for det så må vi se hvad de siger til det.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Du kan også prøve at hente SpyBot - det er også fra www.spywarefri.dk ... :)
Billede
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Ja Adaware eller Spy Sweeper kan næsten fjerne alt!
Billede
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Popup og spam driver mig til vanvid hver eneste dag! Hvad med at give APG lidt fri og gå efter de hoveder der sender alt det lorte spam ud!!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Download Ad-aware 6.0 ganske gratis her...

Freeware
http://download.com.com/redir?pid=10214 ... 14379.html
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Læser folk ikke hvad der bliver skrevet i den første post ?

Nu er der to som har foreslået at han skal installere Ad-aware, på trods af at han skrevet i første post at han allerede har kørt ad-aware og at dette ikke fjernede problemet. Så de forslag kan nok ikke bruges til noget som helst.

Det mest fornuftige er at smutte på www.spywarefri.dk, som JayJay^^ også siger. Der er links til de fleste programmer, så der burde være et som kan redde det.

Ellers kan det også tænkes at hvis man søger på hjemmesidens navn og remove på google.dk at den vil finde nogen resultater der kan bruges til noget.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Drud - Du er sgu altid så pisse klog at høre på, og absolut så fejlfri!!!

Nok havde jeg måske ikke lige læst det grundigt, men hellere et reply for meget end for lidt.

Iøvrigt skal han huske at opdatere sin Ad-aware..... Og selvfølgelig huske at afinstallere alt den form for Spyware først i kontrolpanel ->
Tilføj eller fjern....
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg siget intet om at jeg er fejlfri, eller noget som helst i den retning. Men når man laver et reply for at hjælpe, virker det mærkeligt at man foreslår noget der allerede er skrevet, og som han har prøvet. Men alle laver fejl, og sådan er det bare - ville da være en syg verden hvis der ikke blev begået nogen fejl overhovedet. Kan godt være jeg skulle have skrevet det på en anden måde, eller lade være med at nævne det overhovedet. Men det havde jeg lyst til, og gjort er gjort. Sådan er det bare.
Besvar