Ja..! overskriften siger vel sig selv..?
Men hvis der e rnogen der er gode til det så kan de kontakte mig på ICQ eller msn.. Eller smide en tråd.:!
På forhånd tak!
Søger en der kan lave et design til min hjemmeside..!
Redaktør: Moderators
-
Qstergaard
Søger en der kan lave et design til min hjemmeside..!

Just being here, cuz' i love it ..
-
Haude
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jamen jeg kan jo godt give drud ret jeg ville nu nok os hellere sætte mig selv til at lege med det så får du det ønskede design!
Men hvis du gerne vil ha en der skla lave en hp til dig så kommer du sku nok til at bede din far om lidt penge for der er næsten igen der gør det gratis da det kræver tid og det har folk ik ret mget af i denne verden så!!så hellere spørge om der er nogen der kender et billigt sted du kan få lavet en!
Men hvis du gerne vil ha en der skla lave en hp til dig så kommer du sku nok til at bede din far om lidt penge for der er næsten igen der gør det gratis da det kræver tid og det har folk ik ret mget af i denne verden så!!så hellere spørge om der er nogen der kender et billigt sted du kan få lavet en!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Raider skrev det nøjagtigt sammen indlæg på dream catchers og skrev i det at han ikke kommer her på Chart attack mere! hvorfor mon hehe
Når men jeg låser derfor dette indlæg ingen grund til flere til indlæg med grimme ord hehe!
Når men jeg låser derfor dette indlæg ingen grund til flere til indlæg med grimme ord hehe!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-