Søger nogle gode ideer til et forum
Redaktør: Moderators
-
Qstergaard
Søger nogle gode ideer til et forum
Jeg søger nogle gode mods til et forum? Håber der er nogle der kan hjælpe?
Senest rettet af Qstergaard 21 apr 2004, 22:35, rettet i alt 1 gang.

Just being here, cuz' i love it ..
Hvis man ikke har ideerne, hvorfor fanden skulle man så lave et ?!?
Om ikke andet så er det bedre at selv komme med ideerne, altså noget man har interesse for og gider bruge tid på - ellers går der ikke lang tid før man ikke gider, og det hele falder til jorden.
Derudover, topic passer slet ikke med hvad du spørger efter....
Om ikke andet så er det bedre at selv komme med ideerne, altså noget man har interesse for og gider bruge tid på - ellers går der ikke lang tid før man ikke gider, og det hele falder til jorden.
Enig...Drud skrev:Hvis man ikke har ideerne, hvorfor fanden skulle man så lave et ?!?
Find noget du interesserer dig for... Det burde du selv kunne klare... Håber jeg da du kan...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
ALtså hvis folk vil starte et forum er det deres sag! men men men hvis man starter et forum i håbet om at kunne styre folk eller fordi man synes det er fedt at kunne slette og redigere i indlæg så gør man det af det helt forkerte grunde!
Jo der skal være nogle der kan håndhæve regler men det er ikke et job der giver respekt eller gode venner! tvært imod folk bliver sure kalder dig en masse lort og hader dig!
Så start et forum hvis du vil brige vide ud til folk eller har en ide der ikke er set før ellers bare lad det ligge og udnyt de muligheder der er!
Jo der skal være nogle der kan håndhæve regler men det er ikke et job der giver respekt eller gode venner! tvært imod folk bliver sure kalder dig en masse lort og hader dig!
Så start et forum hvis du vil brige vide ud til folk eller har en ide der ikke er set før ellers bare lad det ligge og udnyt de muligheder der er!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Re: Søger nogle gode ideer til et forum
Kom med nogle fornuftige input, og nogle konstruktive idéer. Så kan vi helt sikkert oprette det her på CA. Så er du hvert i fald sikret lidt besøgende fra starten, der er ingen grund til at starte på bar bund igen med nyt forum og brugere der skal oprette sig igen.RaidêR skrev:Jeg søger nogle gode ideer til et forum? Håber der er nogle der kan hjælpe?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Qstergaard
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
OMFG det her gør helt ondt i maven.
RaideR skal vi ikke aftale at fra nu af åbner du ikke munden igen før du har tænkt dig RIGTIG godt om hvad det er du vil sige, samt er fuldstændig indforstået med hvad det som kommer ud af din mund betyder. Mine lattermuskler er simpelthen ikke i træning til det her.
RaideR skal vi ikke aftale at fra nu af åbner du ikke munden igen før du har tænkt dig RIGTIG godt om hvad det er du vil sige, samt er fuldstændig indforstået med hvad det som kommer ud af din mund betyder. Mine lattermuskler er simpelthen ikke i træning til det her.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Oki er det kun mig eller er der ander der synes denne tråd er kommet lidt for lang ud?
VI kan nok alle hurtigt blive enige om at hvis man vil starte et forum så skal man virkeligt ha en stor venne kreds url for at få det til at køre! der har været flere her på boardet som har ville starte deres eget op (ingen kendte brugere) Men alle er fejlet groft!
Jeg snakkede med en ham og hans bror havde lavet et forum og det var sku et fedt nok forum med masser af funktioner og alt var køreklar men der kom 10 brugere indenfor en uge de kom op på 200 brugere men der var kun 2 der var aktive og dte var ejerne af forumet! så jeg tror bare at man skal lade ideen ligge medmindre der er noget man meget gerne vil ud med og har en url kreds der kan gi en omtale!'
YaKuZa OuT
VI kan nok alle hurtigt blive enige om at hvis man vil starte et forum så skal man virkeligt ha en stor venne kreds url for at få det til at køre! der har været flere her på boardet som har ville starte deres eget op (ingen kendte brugere) Men alle er fejlet groft!
Jeg snakkede med en ham og hans bror havde lavet et forum og det var sku et fedt nok forum med masser af funktioner og alt var køreklar men der kom 10 brugere indenfor en uge de kom op på 200 brugere men der var kun 2 der var aktive og dte var ejerne af forumet! så jeg tror bare at man skal lade ideen ligge medmindre der er noget man meget gerne vil ud med og har en url kreds der kan gi en omtale!'
YaKuZa OuT

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-