Unreal Tournament 2004 (cd version)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Unreal Tournament 2004 (cd version)

Indlæg af Darkheart »

Unreal Tournament 2004

Syns ikke jeg kunne se nogen anmeldelse af det nye Tournament, så her kommer lige en lille skrivelse. Det skal måske siges, at jeg har købt det, og derfor kan spiller over nettet uden alle mulige private server ting :)

For de der kender 2003 udgaven, og måske tror det her bare er en opdatering, så tro om. Der blev brokket lidt til 2003, over at den ikke havde det rigtigt ”Unreal”-feel, som det originale. Det er tilbage! Jeg ved heller ikke hvad det er, der gør det, men det passer sgu. Deathmatch Unreal-style styrer igen! :P

Foruden al det 2003-udgaven har, er Assault kommer igen, Onslaught (jæah!) og Mutant kommet med (plus vist lidt flere). Assault kender de fleste vel, Onslaught er lidt ala BF, bare bedre, og Mutant er rå-sjovt, én super spiller har alle våben og er hurtigt osv., og så skal de andre nakke ham. Lyder banalt, men er grineren.

Nå, men I kan jo læse om hvad det indeholder andre steder. Her er bare hvad jeg har oplevet… De første par dage var jeg lidt skuffet, fordi alle online stederne bare har givet topscore. Jeg synes ikke det var godt nok, mod fx bots. Men når man begynder at spiller over nettet, folder det sig ud. Jeg var ok til det original Tournament, og kunne vinde enkelte deathmatches over nettet. Skuffelsen var stor da jeg da blev owned for hårdt her! For der er sgu fart på. Men så meget er følelsen af kæmpe triumf også, når man ser man kommer længere og længere fra nummer sjok, som man spiller lidt. Onslaught er for sjovt, måske fordi jeg altid syns køretøjerne i BF og den slags var for tunge og kedelige – det har de ramt bedre her. De små lette ting er… Øh… Ja, små og lette, og hurtige! I stedet for den lamme jeep i BF (sorry, Battlefielf fan-boys derude). Så hvis man har prøvet det, og ikke syns det var godt nok – så gik det en chance.

En anden kæmpe fordel ved 2004-udgaven, er, at der er turbo-meget indhold. Jeg har læst et sted at der er 119 maps, og alene det burde da give lidt respect. Der er mange, mange måder at spille på, og det er inden man har talt de mange mods som sikkert er på vej. Den eneste ulempe ved det er, at man ligesom ikke syns man kan nå det hele :D Det er lidt synd, for det hele er gennemført. Der er få bugs, faktisk tror jeg kun jeg en gang har set en fyr dø, og falde gennem en platform, eller sådan noget. Det kan jeg godt leve med.

Og nå ja, grafikken er jo fed. Ikke Far Cry, det er trods alt lavet til at køre over nettet, plus det er sådan set bare en lidt opdateret version af 2003-motoren (nej, den hedder ikke Unreal Warfare, som mange åbenbart syns). Man behøver ikke den ondeste monster pc, men det hjælper.

Hvis man skal sige noget negativt om spillet, må det være bl.a. størrelsen. Hallo, det fylder over 5 GB! Det er herre meget. Jeg måtte sgu gå ud og købe ny HD (ok, det sku’ nok være gjort alligevel…). Plus, selvom bots’ene er blandt de ”klogeste” ude for tiden, er singleplayer-delen alligevel en lille smule under online-delen. Ked af det, men sådan er det bare ;) Ind imellem er der også lidt bøvl med at connecte ordenligt, men det er nok bare servernes skyld, ikke netkoden.

Bundlinjen er 9/10

– det er absolut et fedt spil, hvis man er til lynhurtig, hjernedød action. Og det er jeg nok :D

Jeg giver nemlig sjældent 10/10, det skal være VIRKELIG godt, for at det sker 8O
- Darkheart -
We fools who love...
nesia

Indlæg af nesia »

Der er ikk meget du ikk ha nævnt...

Så jeg vil sådan set bar gi dig ret, fire ud af fem djævle herfra

:evil: :evil: :evil: :evil: :oops:
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Er det rigtigt at cd-versionen fylder 6 cd'er????
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Ja, køb DVD´en i stedet.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

sværhedsgrad

Indlæg af IdEaL »

Grafikken er fed og spillet er sjovt.
Men spillet holder ikke længe da jeg mener det er blevet væsentlig meget nemmere end UT2003 desværre for det er faktisk et ok spil fylder bare for meget :S.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Besvar