CA-Pot 29. maj på det nye Zone

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

CA-Pot 29. maj på det nye Zone

Indlæg af 3dotz »

Ved godt, at der allerede er et topic omkring Gabry Ponte på Zone, men det er vist noget omkring transport til Zone.

Men lad os lige slå fast, at det ikke er på Will Not's Zone, men Zone i Nykøbing det bliver afviklet på. Og der kan man jo sagtens komme ned med toget.

Så nu er spørgsmålet om vi kan få Yakuza til at afholde et lille pre-party inden Zone åbner, og CA skal fyre den af.

Men hvad siger I andre. Er der stemning for det. Vi har jo allerede CA Party den 1. maj

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Altså jeg er da klar problemer er bare jeg bor 20 km uden for nykøbing lige i øjeblikket!!

Men kan godt lige snakke med nogle jeg kender om de vil ligge hus til ellers må i jo nøjes med mit hjem hvis jeg da kan få overtalt mine forældre men undersøger det lige nærmere og vender tilbage!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar