Hjælp til logo

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ziko
Kontakt:

Hjælp til logo

Indlæg af Ziko »

Hey !
Jeg skal bruge et logo, ikke et her til chart attack. Hvis det er noget du har interesse i at hjælpe mig med så kontakt mig på:

MSN: ziko@ofir.dk

Så ændre jeg lige dette indlæg lidt.

Det er til en klub som har interesse i Morris Mascot. Det skal være en logo som alle foreninger / klubber osv har, et man kan bruge på brevpapir, hjemmeside, t-shirt osv. osv.

På logoet skal der stå Mini Klub Midt- Vest på en eller anden måde.
Har nogle billeder hvis det kan hjælpe.
Senest rettet af Ziko 08 jan 2004, 19:32, rettet i alt 1 gang.
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Prøv og smid hvad det drejer sig om hvor stort det skal være hvor det er til osv osv osv så kunne det være du kan få hjælp :)
Ziko
Kontakt:

re

Indlæg af Ziko »

Det venter jeg med til der er en som har lyst. Det er jo lidt overflødigt at skrive det. Enten så gider man, eller os gider man ik.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det what mener er at hvis du gider smide lidt info om hvad det skal bruges til så kan den der har mest erfaring inden for det område melde sig så edit lige det info i dit først inlæg!!!

YaKuZa OuT
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Det er jo lige det jeg mener heller ikke sikkert der er nogen der gidder sige ja til det hvis de ikke ved hvad det drejer sig om jeg gør ikke og tror da mange andre også har det sådan... kunne jo være det var noget der var spænende så folk ville hjælpe :)
Ziko
Kontakt:

Indlæg af Ziko »

Så er start teksten blevet ændret lidt.
Haude

Indlæg af Haude »

I kunne have et billede af bette Gerda omme i Morris Marinaen, i fuld færd med at varme fileten op? (lidt mandril humor skader ikke)
Har btw lige ændret lidt i topic.
Besvar