REL: M! nr.72 2003
Redaktør: Moderators
REL: M! nr.72 2003
så blev skanneren lige misbrugt lidt...
her er det nyeste M! blad..
http://www.danish-dream.com/forum/viewtopic.php?t=6751
her er det nyeste M! blad..
http://www.danish-dream.com/forum/viewtopic.php?t=6751
hahaha.... så vil jeg sq sige man er nærig, hvis man ikke kan afsætte de penge til et enkelt blad
Men det er da et anderledes initiativ
Men det er da et anderledes initiativ
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hvorfor er alle folk herinde så FUCKING negative ?
se evt. her hvordan det bliver taget imod her:
www.danish-dream.com
et forum som har status i aldrig vil nå her med den attitude !
se evt. her hvordan det bliver taget imod her:
www.danish-dream.com
et forum som har status i aldrig vil nå her med den attitude !
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg synes da godt nok ikke folk er vildt negative de fleste siger bare de hellere vil have det på papir end på deres pc det er vel det hele!
Så negative synes jeg nu ikke folk er!!!
Men jeg kan da sige jg har en del af de blade på papir og det er sku et kanon mande blad som jeg gerne betaler for!!
ville også gerne vide hvad status det er vi har efter hvad jeg ved så er vi betegnet som dk's størst musik pirat rede engang! men hvilken staus har det der andet forum da???
Så negative synes jeg nu ikke folk er!!!
Men jeg kan da sige jg har en del af de blade på papir og det er sku et kanon mande blad som jeg gerne betaler for!!
ville også gerne vide hvad status det er vi har efter hvad jeg ved så er vi betegnet som dk's størst musik pirat rede engang! men hvilken staus har det der andet forum da???
Senest rettet af YaKuZa_MaB 27 nov 2003, 17:28, rettet i alt 1 gang.

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
@allstar
"et forum som har status i aldrig vil nå her med den attitude !" kravl dog ind i din jule igen!!!!!
at smide et fuckin blad ud på nettet er dog det dummeste.
og ja jeg ved godt at der blir rellet en masse bøger osv, men der ser jeg altså en forskel. har ikk hentet en bog, men kunne da finde på det, hvis jeg fandt en jeg skulle bruge noget fra. men et fuckin blad, come on mand!!!
og den kommentar der! jamen altså lortet holder squ ikk. Danish-dream har en status på højde med q-net eller b|ax^! intet af det holder. men hvis attituden her inde er for dårlig, så er det godt du har danish-dream og deres ynkelige fortabte personligheder
"et forum som har status i aldrig vil nå her med den attitude !" kravl dog ind i din jule igen!!!!!
at smide et fuckin blad ud på nettet er dog det dummeste.
og ja jeg ved godt at der blir rellet en masse bøger osv, men der ser jeg altså en forskel. har ikk hentet en bog, men kunne da finde på det, hvis jeg fandt en jeg skulle bruge noget fra. men et fuckin blad, come on mand!!!
og den kommentar der! jamen altså lortet holder squ ikk. Danish-dream har en status på højde med q-net eller b|ax^! intet af det holder. men hvis attituden her inde er for dårlig, så er det godt du har danish-dream og deres ynkelige fortabte personligheder
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
LOL ville oprette en bruger inde på danish dream men hvad fanden vil de med ens fødselsdag det er sku da den rene apg fælde!!
Hvis de tjekker ens fødsdag så finder de sku da lynhurtigt ud af hvem man er!!
Men fuck det de fik sku bare af vide jeg var født 1-1-1940

Hvis de tjekker ens fødsdag så finder de sku da lynhurtigt ud af hvem man er!!
Men fuck det de fik sku bare af vide jeg var født 1-1-1940

-=[Chart Attack Admin]=-
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
LOL var lige inde på TDD som det så fint hedder nice nok side men seriøst de går vildt op i hvilken plads de ligger på chart.dk's side LOL de er sku lidt sjove derinde og der irc side er endnu mere sjov fuck man der var 5 mennesker derinde Fedt sted når men ved ik lige hvad de har som vi ik har jo forstand på musik måske (ik dermed sagt jeg har det)
Også vil jeg gerne lige se om de kan fyre en fest af som vi kan CA-POT Rules
Også vil jeg gerne lige se om de kan fyre en fest af som vi kan CA-POT Rules

-=[Chart Attack Admin]=-
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
hey gutter... vågn da lige lidt op og hør efter hvad allstar siger... hvor er det positive... Jeg er pernsoligt glad for jeg aldrig har lagt en krone til det blad, synes nemlig det er ret uinterresant blad som bliver gjort en kenne bedre af de lækre damer.
Jeg synes det er kewl du ligger det ud allstar, dog ville det være federe hvis man kunne suge uden emule, men det er jo en bi ting.
Stop jeres mavesure opstøf og værd lidt positive, det er jo snart jul!
jeres alle sammens positive guru Feffe
Jeg synes det er kewl du ligger det ud allstar, dog ville det være federe hvis man kunne suge uden emule, men det er jo en bi ting.
Stop jeres mavesure opstøf og værd lidt positive, det er jo snart jul!
jeres alle sammens positive guru Feffe
Senest rettet af Feffe 09 dec 2003, 12:05, rettet i alt 1 gang.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Ja okay... men den tæller jeg så heller ikke lige med..!Bandit^ skrev:Så må jeg beklage og sige at du ikke har alle. Du mangler nemlig deres promo udgave nemlig den legendariske nummer 0, for at have den komplette samling. Og den er ikke let at få fat i.TheJackal skrev:Lidt nærrigt..![]()
Vil lige blære mig lidt... har HELE serien af M!-blade.. fra nr. 1 - 73
Nr. 0 er aldrig blevet udgivet, men kun brugt internet på redaktionen som dummie... så regner heller ikke med at jeg får fat i den..
Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |