400,- tilgode ved bum.dk sælges....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

400,- tilgode ved bum.dk sælges....

Indlæg af psylenz »

Heya.

Jeg har 400,- til gode hos http://www.bum-onlineshopping.shopbasic.dk/ som jeg vil høre om nogen er interesseret i? De har blandt andet billige Billabong og Quicksilver badeshorts (ved godt det ikke lige er årstiden, men alligevel 8) ).

Jeg havde købt et par shorts der, men kunne ikke passe dem. Jeg havde glemt alt om at jeg havde dem liggende efter de 14 returret var gået. Derfor...

Der er ikke noget jeg selv kan bruge, derfor sælger jeg.

Jeg ved ikke hvor meget jeg kan få for de 400kr. jeg har tilgode, men skriv her hvis du er interesseret...

Hej hej :D
Senest rettet af psylenz 11 nov 2003, 15:07, rettet i alt 1 gang.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Kan du ikke lige rette topic til noget andet, det er utroligt lidt information. Skriv f.eks. "Tilgodebevis til snowboardbutik sælges" - eller noget i den retning.
Gabriel2k
Geografisk sted: Heaven

Indlæg af Gabriel2k »

hmmmm....design rippet fra www.dvdpusheren.dk ?

Ahh....ser at begge sider hører under det samme firma.....Nevermind then :D
<br>
<center>Billede

<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Jeg vil ikke sige de hører under samme firma. Eller det kan man vel godt, men det er ikke samme person der ejer dem. Hvis du ikke lige er en haj til hjemmesideprogramering kan du købe en webshop hos shopbasic.dk :D :wink:

Btw. Post nr. 400 8O :D
Besvar