Sharing is caring...
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Sharing is caring...
Syns bare lige folk skulle se den her T-Shirt
http://www.tshirthell.com/shirts/tshirt ... OSE+A+SIZE
http://www.tshirthell.com/shirts/tshirt ... OSE+A+SIZE

Se det kalder jeg tøjstil =)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nice
Både budskabet og tshirten er fed!
er især enig i: "FUCK RIAA"

> admin at psytrance.dk <
> crew at knaldhalla.dk <
> never underestimate the power of trance <
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Skal vi have en røvfuld af dem, så bestiller vi sammen og sparer lidt porto. Det er sikkert billigere at få dem sendt til et enkelt sted i landet og så videre med post danmark end at alle selv skal betale portoen fra udlandet (8,50$).
Jeg kan godt stå for bestillingen.
Der er jo også mange andre, mere eller mindre, sigende motiver på siden
Jeg kan godt stå for bestillingen.
Der er jo også mange andre, mere eller mindre, sigende motiver på siden

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
@ United Public : Jamen så kan du da skrive 1. sort str. L på din bestillingsliste herfra 
- UnitedPublic
Send bestilling til mig på email united_public@ofir.dk med emne "HELLSHIRT"
Bestillingen skal indeholde:
Model:
I begge tilfælde vil der blive tilbagebetalt 40,- hvis vi slipper uden om tolden.
Betalingen klarer vi med en bankoverførsel (jeg tager ikke checks
)
Leveringstiden må beregnes på en måneds tid da firmaet selv skal bruge en halv måneds tid.
Besparelsen ligger i portoen, vi får ikke rabat ved at købe flere. Køber man selv hos firmaet koster portoen 8,50$, jeg regner med at det kan klares hos Postdanmark for en 20´er fra mig og ud til den enkelte (er inkluderet i prisen).
Alt i alt har man sparet ca. 25 - 30 kroner ved en fællesbestilling. (Jeg har arbejdet ud fra en dollarpris på 7,50 så der er lidt at løbe på i forhold til dagsprisen) Der er ikke så meget at spare som først antaget da de højst afsender pakker med 5-6 t-shits uden for USA (noget med en vægtgrænse) og derfor skal der betales porto, 8,50$, for hver 5-6 trøje.
Bestillingen skal indeholde:
Model:
- Alm. t-shirt
Retro
- For T-shirt, black, city green, blood red og dusk blue.
For retro, chocolate nude og silver asphalt.
- For t-shirt, small - 4*XL
For retro, medium - XXL
I begge tilfælde vil der blive tilbagebetalt 40,- hvis vi slipper uden om tolden.
Betalingen klarer vi med en bankoverførsel (jeg tager ikke checks
Leveringstiden må beregnes på en måneds tid da firmaet selv skal bruge en halv måneds tid.
Besparelsen ligger i portoen, vi får ikke rabat ved at købe flere. Køber man selv hos firmaet koster portoen 8,50$, jeg regner med at det kan klares hos Postdanmark for en 20´er fra mig og ud til den enkelte (er inkluderet i prisen).
Alt i alt har man sparet ca. 25 - 30 kroner ved en fællesbestilling. (Jeg har arbejdet ud fra en dollarpris på 7,50 så der er lidt at løbe på i forhold til dagsprisen) Der er ikke så meget at spare som først antaget da de højst afsender pakker med 5-6 t-shits uden for USA (noget med en vægtgrænse) og derfor skal der betales porto, 8,50$, for hver 5-6 trøje.

-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Vil bar elige fortælle, at hvis i bestiller mange, kommer det i en stor pakke, og en sådan pakke ser mistænkelig ud for toldvæsnet (import osv..) så den bliver rimeligt sikkert tjekket, og så smider de lige moms og gebyr oven i..
Sån gik det for mig og et par kammier, der bestilte 6 trøjer i alt (tror jeg det var).. :/
Sån gik det for mig og et par kammier, der bestilte 6 trøjer i alt (tror jeg det var).. :/

-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Så for søren olfert jørgen så fik jeg da lige bestilt en retro ting!!
Vi skulle næste se om man ikke kunne få dem lavet med APG
Ang det med om pakken bliver tjakket når ja hvad så så må vi bare ligge det oveni! Det betyder ikke det vilde for mig!!!
Vi skulle næste se om man ikke kunne få dem lavet med APG
Ang det med om pakken bliver tjakket når ja hvad så så må vi bare ligge det oveni! Det betyder ikke det vilde for mig!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- UnitedPublic
Efter at have sat mig lidt ind reglerne ser sagen nu således ud. Læser man på Told & Skat er det nemlig ikke kun moms man kan risikere at komme til at betale, men også told, som i tilfældet med cowboybukser (går ud fra det er tøj generelt) er 12,4% oven i hatten + at man også betaler både told og moms af portoen (hvilket i grunden er meget sjovt da porto i Danmark er momsfrit!?!)
Så lander prisen altså på 220,- og 225,- stk.
Jeg er stadig fresh på en samlet bestilling, men dem som allerede har bestilt synes jeg lige skal bekræfte om de stadig er med når priserne stiger.
I alle tilfælde tilbagefører jeg selvfølgelig det for meget indbetalte hvis skattefar ikke fanger pakkerne (og så er besparelsen jo på en måde større og man kan godte sig endnu mere over at have taget røven på systemet
).
Så lander prisen altså på 220,- og 225,- stk.
Jeg er stadig fresh på en samlet bestilling, men dem som allerede har bestilt synes jeg lige skal bekræfte om de stadig er med når priserne stiger.
I alle tilfælde tilbagefører jeg selvfølgelig det for meget indbetalte hvis skattefar ikke fanger pakkerne (og så er besparelsen jo på en måde større og man kan godte sig endnu mere over at have taget røven på systemet

-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Min mail er stadig gældende