Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Nu har jeg efterhånden set Finding Nemo 3 gange. Ikke helt med vilje. Første gang var herhjemme. Så skulle en mate og jeg se den i en kåger og så viste de den til premiere surprise
MEN jeg synes stadigt det er det bedste pixar nogensinde har lavet. Har ikke rigtigt noget at slå ned på.
Jamen jeg vil ikke modargumentere jeres bemærkninger af den. Det er en gennemført og flot film. Tror sq også den kan ske at hive en eller to Oscars hjem i marts måned. Den fortjener det ihvertfald.
Karakter herfra : 8/10
NB! Har lige set "Sinbad: Legend of the Seven Seas". Synes faktisk også den er 1½ time værd at bruge sin tid på. Den har nogle fede bemærkninger til tider. Dog ikke så god som førstnævnte....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg kan kun sige een ting, den er for fed! ELSKER den haj! Hellow - Name's Bruce! Alt for griner... Der er så mange fede detaljer i den, har set den en 3-4 gange nu