Jeg overvejer at oprette et webhotel hos www.cliche.dk men er lidt itvivl om det er farligt? Der skal kun ligge div "lovlige" ting så som billeder osv. Men er det ikke nemt at få personlige oplysninger på et domain hos dk-hostmaster?
jeg kunne godt bruge nogen kommentarter, både fra dem der er for og imod!
-Feffe
eget domæne - er det farligt?
Redaktør: Moderators
Hvis det er lovligt så er der ikke noget at være bange for, men det er nok koblingen mellem CA og dit domæne du frygter for det kræver ikke meget andet end en tankeløs FCK'er at regne ud, at det ikke er så smart at have et domæne som for eksempel 3dotz, hvis man samtidig er på CA.
Problemet ligger i, at de oplysninger du skal afgive ved køb af domæne skal være rigtige. Ellers kan du blive sigtet for bedrageri og der går strafferammen lige fra bøde til hæfte.
Så du skal nok differentiere de to ting, så APG, nogle roebønder eller noget helt tredje ikke lige pludselig står og banker på din dør og vil snakke alvorligt med dig.
Men havde selv registreret 3dotz.com hvis ikke det var fordi en skide kvinde er kommet mig i forkøbet.
Jeg beskyldte hende for brud på mærkelovgivningen, men hun har ikke turde svare tilbage endnu. Jeg har trods alt brugt 3dotz navnet fra dengang, hvor der var mp3 sider som basement mp3, dotmp3 m.m.
Ejerforhold
Registrant:
Trudie Machado
22317 Cynthia Court
Hayward, CA US
94541
Registrar: NameSecure.com
Domain: 3DOTZ.COM
Created on 04-12-2002
Expires on 04-13-2005
Administrative Contact:
Trudie Machado
Phone: 510-581-2375
E-mail: trudlez@juno.com
Feffe.dk er stadig ledigt, men feffe.com er optaget
Ejerforhold
Registrant:
Riddarradet ab (FEFFE2-DOM)
Riddargatan 54
Stockholm, - S-114 57
SWEDEN
Domain Name: FEFFE.COM
Administrative Contact, Technical Contact:
Riddarradet ab (EF398-ORG) feffe@MBOX305.SWIPNET.SE
Riddargatan 54
Stockholm, - S-114 57
SE
+46 709 46 46 87
Record expires on 19-Oct-2003.
Record created on 15-May-2002.
Database last updated on 19-Aug-2003 04:17:50 EDT.
Domain servers in listed order:
FALUN.DNS.SWIP.NET 192.71.220.13
KALMAR.DNS.SWIP.NET 192.71.180.46
...
Problemet ligger i, at de oplysninger du skal afgive ved køb af domæne skal være rigtige. Ellers kan du blive sigtet for bedrageri og der går strafferammen lige fra bøde til hæfte.
Så du skal nok differentiere de to ting, så APG, nogle roebønder eller noget helt tredje ikke lige pludselig står og banker på din dør og vil snakke alvorligt med dig.
Men havde selv registreret 3dotz.com hvis ikke det var fordi en skide kvinde er kommet mig i forkøbet.
Jeg beskyldte hende for brud på mærkelovgivningen, men hun har ikke turde svare tilbage endnu. Jeg har trods alt brugt 3dotz navnet fra dengang, hvor der var mp3 sider som basement mp3, dotmp3 m.m.
Ejerforhold
Registrant:
Trudie Machado
22317 Cynthia Court
Hayward, CA US
94541
Registrar: NameSecure.com
Domain: 3DOTZ.COM
Created on 04-12-2002
Expires on 04-13-2005
Administrative Contact:
Trudie Machado
Phone: 510-581-2375
E-mail: trudlez@juno.com
Feffe.dk er stadig ledigt, men feffe.com er optaget
Ejerforhold
Registrant:
Riddarradet ab (FEFFE2-DOM)
Riddargatan 54
Stockholm, - S-114 57
SWEDEN
Domain Name: FEFFE.COM
Administrative Contact, Technical Contact:
Riddarradet ab (EF398-ORG) feffe@MBOX305.SWIPNET.SE
Riddargatan 54
Stockholm, - S-114 57
SE
+46 709 46 46 87
Record expires on 19-Oct-2003.
Record created on 15-May-2002.
Database last updated on 19-Aug-2003 04:17:50 EDT.
Domain servers in listed order:
FALUN.DNS.SWIP.NET 192.71.220.13
KALMAR.DNS.SWIP.NET 192.71.180.46
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Jeg ved ikke om jeg husker rigtigt men jeg mener faktisk at man kan vælge at gemme sine info.
Så man ikke bare kan finde dem via hoster masters side.
Kan ikke huske om det koster noget eller der er andet bøvl med det men er faktisk temmelig sikker på man kan gemme sine info, lige som skjult tlf. nummer.
Så man ikke bare kan finde dem via hoster masters side.
Kan ikke huske om det koster noget eller der er andet bøvl med det men er faktisk temmelig sikker på man kan gemme sine info, lige som skjult tlf. nummer.