Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg ved jeg kommer for jeg har allerede aftalt det med flere fra esbjerg
Håber i kan finde ud af noget med de dér kort til folk som kommer i CA polo???? http://www.trancenight.dk/imagepages/image41.htm
må da være vip
Jeg er også klar jeg skal bare lige har ordnet det sådan så jeg kan sove enten hos min veninde id kolding eller esbejr eller hos en af jer andre fra jylland!!!
Bliver jo næsten nødt til at møde op, nu hvor de kære jyder bliver ved med at komme rendende til Djævleøen - må vist bare sige til min coach at jeg skal til 50 års fødselsdag i Jylland, når det er
der vil bliver holdt warm up hjemme hos mig, for CA'er + det løse inden... og der er da også plads til at sove på mit gulv og mine sofa'er... sengen tager jeg selv med A|te,hans dame og McBigMac
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
En lille update :
For øjeblikket er vi ved at finde ud af hvor vi skal holde TranceNight 2nd edition ...om det skal være samme sted som 1'eren eller et andet sted..?!
Og så "forhandler" vi lidt med vores "samarbejdspartnere"..
..det skulle snart være på plads, og så snart det er det, kommer vi med mere info..*S*
Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Denne gang satser jeg på at komme, nu har jeg missed både en CA POT og første Trance Night på grund af penge. Så nu skal der spares sammen (Gode intentioner, svære at føre ud i livet)