Keystraps ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ziko
Kontakt:

Keystraps ?

Indlæg af Ziko »

Hej !
Jeg ville høre om der er nogle af jer som kan skaffe disse med et "firma" logo på, fx smirnoff ice osv... Eller evt. ved hvor de kan købes, jeg har ledt i rimelig lang tid !

Keystraps, har fundet ud af de hedder det, men er faktisk ik sikker, det er en slags nøglering som man kan ha om halsen eller i lommen, der er en snor i og evt. clips... ? forstår i ?

Håber i kan hjælpe mig...

//Ziko
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Tror måske det er Bykovsky du skal have fat i....!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja spørgsmålet er vist hvad de hedder nogle kalder dem Keyhangers andre keystraps men hvad fanden bare man vi hvad det betyder!! 8)

Nu ved jeg ikke lige hvor mange du skal bruge for jeg har faktisk en med smirenoff ice liggede mener jeg!!! Ellers har jeg også en fra Freemann T Porter!!

Så kontakt hvis det er!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ziko
Kontakt:

re

Indlæg af Ziko »

Okay det lyder godt Yakuza, har skrevet til dig på icq.... Så kan vi lige snakkes ved omkring det i morgen
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Kan klarer blå med hvidskrift hvor der står lightpartner.dk men kan så vist også godt levere nogle stykker.
Besvar