Høj piben fra mine høretelefoner

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Høj piben fra mine høretelefoner

Indlæg af Maunus »

Hej!

Jeg købte et par rigtig flotte. Kopi høretelefoner med hjem i "mærket beats by dre" og de er fandeme en god efterligning, (gav kun 200,- og ALT er med)

Nå men nu vokser træerne jo eller ikke ind i himmelen og jeg ved da godt de ikke holder evigt.. Men de ene af de par jeg fik med jeg gik hurtig i den ene side.. (total død) og i tænker jeg at jeg ville bruge den ene side alene til dj brug.. Da jeg sidder og piller ved dem finder jeg altså ud af at når jeg holdet en hånd tæt foran den ene kop så piber den for sindsygt!! (gælder begge sider) men det er kun når jeg piller det skum af som er foran koppen at det sker. Hvis jeg holder det op foran så er der ingen piben når jeg holder min hånd.. Er der nogen som har nogen ide om hvad Søren der sker for at det kan lade sig gøre?

Skulle man lægge inde med forslag til hvordan den anden kop kommer til at spille også er i da velkommen til at ligge et bud på det også, men den virker umiddelbart helt død og ikke noget med løs forbindelse eller krassen..

Tak (:
Besvar