Musikquizzen med Kenneth K

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Musikquizzen med Kenneth K

Indlæg af Delight »

Hej allesammen og glædelig jul! :)

Jeg blev ringet op af en ven, som spurgte om jeg ikke ville stå for en musikquiz til en nytårsfest og vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe med den jingle som Kenneth K spiller som baggrundsmusik og den som han bruger når de får 15 sekunder til at svare og den lyd, som hvert lydklip slutter med i selve "quizspørgsmålene"?

Det ville bare være super lækkert, hvis der var nogen, som kan hjælpe! :)

Mvh.
Delight
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Re: Musikquizzen med Kenneth K

Indlæg af Giimpen »

http://www.dr.dk/p3/programmer/musikquizzen - der kan man ihvertfald hører de seneste udsendelser, så hvis der var nogle der kunne finde ud af at rippe dem der fra evt? :)
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Delight
Geografisk sted: Somewhere in musicland

Re: Musikquizzen med Kenneth K

Indlæg af Delight »

Giimpen skrev:http://www.dr.dk/p3/programmer/musikquizzen - der kan man ihvertfald hører de seneste udsendelser, så hvis der var nogle der kunne finde ud af at rippe dem der fra evt? :)
Ja, jeg har selv kigget lidt på det, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at få det gjort.. Så det ville være super fedt og lækkert, hvis der var en som kunne hjælpe med dette.. :/

(Over bjerget, gennem skoven, i lysningen hvor nisserne bor, er det atter blevet jul i den gamle DJ pult. Last Christmas og Champion har gjaldet fra de gamle højtalere, hvor musikken fader ud. "Glædelig jul!" ønskes i alle af den gamle DJ Nisse, men også af Delight.. ;) Håber I får en fantastisk aften med god mad og alt hvad der hører til! :) )

:P
"I play for the good of music, the good of mankind!"
Besvar