Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg har samlet en håndfuld numre som jeg synes hver i sær har nogle fede unikke elementer som gør nummeret værd at lytte til.
Mixet er påtænkt til en lounge/cocktail bar hvor folk stille og rolig lytter til musikken uden at stå med armene i vejret og råbe fisse!!!
Det går lidt op og ned, det skifter fra tracks med samples fra gammelt funk, til down tempo DnB, hen over numre hvor vokalen betyder alt og blandet med en masse kærlighed og kant
Super lækkert mix. Det er dejligt med en lille afstikker fra den mere typisk genre herinde. Overgangene er nogle gange lidt så som så, sådan rent teknisk, men det er vel heller ikke, hvad der er relevant i mixet
Har også smidt et par kommentarer på soundcloud. Der er blandt andet et track jeg godt kunne bruge navnet på.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Overgangene var aldrig rigtig i fokus, det blev bare kastet sammen som en lille baggrundsting til mig selv når jeg arbejder osv.
Jeg tjekker lige skyen
Gramatik - U R The One - Original Mix
Gramatik - Brother - Original Mix
Bjork - Hyperballad - Original Mix
Underworld - Louisiana - Original Mix
Bjork - Possibly Maybe - LP Version
Tom Novy & T - Love To Love You Baby
Nightmares On Wax - You Wish - Original Mix
Plej - You - Original Mix
Kruder An Count Basic - Speechless - Drum And Bass remix
JK Soul - The Music - Original Mix
Laird and John Pickett - Ohhhh Ma Ma Ma - Original Mix
Gramatik - No Shortcuts
Underworld - Always Loved A Film - Breakage's remix
Poncho Warwick - Tainted Jazz - Original Mix
Aphex Twin - Window Licker - Original Mix
Mental Commix - Japanese Electronics
Future Sound Of London - Papua New Guinea
Der er muligvis småfejl og tastefejl, da jeg bare lige hurtig skrev den af.
Kan i ikke finde en af tracksne, så skriv lige, så må jeg dobbelt tjekke at det er 100% det rigtige navn :
DjMail skrev:
Tom Novy & T - Love To Love You Baby
Tom Tom Club - Love To Love You Baby (12'')
A Love To Love You Baby (Tom Tom Club Original Mix) (4:29) B Love To Love You Baby (Tom Novy & Pufo Remix) (4:00)
Er det denne?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.