Der skulle vel ikke være en enkelt eller to som skulle være interesseret i at låne mig en Uploaded.to-konto? Problemet er at jeg er rendt ind i en guldgrubbe af gamle releases, men at jeg kun får tildelt 10 Gb hver dag på min egen Uploaded.to-konto. Så tager det altså lang tid at høvle sig igennem 187 Gb.
Som betaling giver jeg FTP-access selvfølgelig til at det jeg downloader plus meget mere (3 Tb+). Skulle kontoen blive lukket pga. det bliver opdaget at den bliver delt, så dækker jeg selvfølgelig også alle udgifter til at kunne købe en ny konto.
Evt. for en Uploaded.to-konto har jeg en Rapidshare-konto jeg kan bytte med?
Brug for en ekstra Uploaded.to-konto
Redaktør: Moderators
Brug for en ekstra Uploaded.to-konto
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: Brug for en ekstra Uploaded.to-konto
Jeg har en rapidsharekonto du gerne må låne, hvis det er fordi du har fyldt din egen op.
BØH
har også en RS til overvs
Jeg har også selv en RS. Det er en Uploaded.to jeg mangler. Men nu har jeg købt to ekstra. Så fik jeg da 50 gig ekstra i dag.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Kunne faktisk godt tænke mig at se den "guldgrubbe" du er rendt ind i, hvis det altså er noget du vil dele med os 
ja op på rs med den.
Hvad er fordelene ved uploadet.to ??nco skrev:Jeg har også selv en RS. Det er en Uploaded.to jeg mangler. Men nu har jeg købt to ekstra. Så fik jeg da 50 gig ekstra i dag.
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
jeg havde misforstået det hele.. 
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<