Musikere er gode kærester

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Musikere er gode kærester

Indlæg af Dj Dk »

Vil du gerne have en kæreste der er god til at lytte, så skal du finde en musiker. Det viser en amerikansk undersøgelse.

Musikerne er nemlig bedre til at opfatte følelsesmæssige antydninger i stemmen, viser en undersøgelse, der lod musikere og ikke-musikere lytte til babygråd.
- Det undersøgelsen peger på er, at musikere er mere fintfølende. De er gode til at lytte, og det er alfa omega, når man skal kommunikere i et forhold, siger parterapeut Camilla Staunsbrink til metroXpress.

Mange parforholds problemer bunder i, at folk ikke gider lytte til, hvad deres kærester siger, tilføjer hun.
Men kommunikationen skulle altså blive lidt lettere med en musiker i forholdet.

Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/03/06/150834.htm
Zivago

Re: Musikere er gode kærester

Indlæg af Zivago »

Hmm.
Jeg vil nu mene at DJ´s er bedre kærester.
De ved lige hvor og hvordan pickupén skal placeres i rillen, for at der kommer den største nydelse............

Zivago (Jep - den er gal med hovedet).
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Re: Musikere er gode kærester

Indlæg af Zamiel »

Det kan godt være at de er gode til at lytte men hvis de ikke fatter en meter hjælper det dem jo ikke noget :)
Besvar