REQ: Program der afspiller lyde, ved klik på et billeder

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

REQ: Program der afspiller lyde, ved klik på et billeder

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg har været på udkig efter et program eller lign, eller måske måde og lave noget der kan det, jeg tror det er rimelig simpelt, men jeg ved intet om sådan noget, så håber der er nogle her der kan komme med nogle ideer.

Jeg forestiller mig følgene:
Først et billede (fx en bil) og når man trykker på det billede bliver et lyd fil afspillet, ved siden af det billede skal der så være et andet billede, som afspiller en anden lyd fil og ved siden af det et tredje billede der spiller en tredje lydfil. Og det skal så bare kunne fortsættes ned af med forskellige billeder, som alle har 3 i rækken. Det skal være nemt og tilføje nye billeder og lyde til projektet.

Nogle ideer til hvordan det lige kan gøres, har som sagt ingen forstand på programmering osv, men for mig lyder det lidt simpelt, men er det nok ikke i virkeligheden, med mine kendskaber til det :)

Håber det er forståligt, jeg ville helst have det til iphone, men det er nok en større omgang :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: REQ: Program der afspiller lyde, ved klik på et billeder

Indlæg af FrZ »

Som html eller som en powerpoint :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Ohh, powerpoint, den havde lige ikke lige overvejet, havde tænkt på HTML, men det tror jeg muligvis vil være en stor opgave for mig, jeg prøver lige og installere powerpoint :)

Takker for input
§1 I'm always right
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Ok, nu har jeg lige brugt en times tid på det, og jeg er nået så langt til få et billede ind og en lyd fil, men hvordan får man lige slået det sammen, så det er i samme funktion ?
Hvordan laver man det så man kan trykke på det billede uden den skifter til næste dias, eneste jeg kan få det til er og starte diasshow, og det kan jeg ikke rigtigt bruge som det er nu :)

Hvis det skal laves i powerpoint, så forstiller jeg mig en overskrift og 2 billeder neden under side om side, hvor man ved klik på billederne kan høre lyd filerne, hver gang man trykker på en af dem indtil man vil til næste side, også en frem og tilbage pil i hvert hjørne, så man kan skifte til næste side hvor hele møllen er igen, bare med andre billeder og lyde, input søges :)

Det kan bruges til og starte med, derefter kan det være der skal laves noget oversigt eller lign, men det blir førsr med tiden, kunne forstille mig det godt kan blive lidt uoverskueligt med tiden, der vil komme mange sider
§1 I'm always right
Brugeravatar
JayJay^^

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg lader den lige ligge for i dag, er sent nu, men har lige et spg. mere, kan powerpoint spille lyden, for når klikker det i powerpoint, så åbner den media afspilleren :)

Håber jeg står op til nogle gode svar imorgen :D
§1 I'm always right
Besvar