telefon nr
Redaktør: Moderators
telefon nr
hvordan finder man ud af hvem der har et telefon nr som ikke kan slåes op på nettet
Re: telefon nr
Jeg har prøvet det samme, men jeg fandt ud af det via nummeroplysningen som har nr: 118. Godt råd er at husk at have det hele klar når du snakker med dem, det er pænt dyrt at ringe dertil ca mellem 8-10 kr i minuttet men afhængigt af hvilket telefomselskab du har kan det koste op mod 20kr i minuttet.
Men det er en mulighed hvis du ikke kan slå det op nogle steder.
Men det er en mulighed hvis du ikke kan slå det op nogle steder.
En simpel søgning på nettet har hjulpet mig før..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Hvis det er et mobilnummer med taletidskort, så er det umuligt at finde ud af. Hvis det er et nummer, hvor ejeren har valgt at have hemmeligt nummer, er det også umuligt at finde ud af. Så det kommer an på mange ting, men prøv at søge på krak, eniro, de gule sider, tdc oplysningen, google eller ring til 118, sms "tlf" efterfulgt af mellemrum og telefonnummeret til 1231. Det er vist lige de løsninger, der er, som jeg kan komme i tanke om.
Intet er umuligt for den som bære et adgangskort, til en telefonudbyder, i jakken 
Men ellers er sunshines ideer vist ret dækkende.
Men ellers er sunshines ideer vist ret dækkende.
Måske ikke umuligt..Men måske lidt ulovligt 
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
Persondata loven er ikke en rigtig lov 
Nej den er jo kun vejledende 
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, at have adgang til TDC/3/Telia's systemer kan hjælpe nogle gange, hvis Krak, DGS osv. ikke har kunne finde noget.
Desuden har 118online.dk også hjulpet mig med numre som de andre ikke kan finde.