Søger hjælp til musik

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Søger hjælp til musik

Indlæg af Bakko »

Hej drenge og piger.

Jeg har siden jeg var 14-15 år gammel været fascineret af at folk kunne lave musik og drømt om det lige siden. Jeg har leget med Reason 3.0 og 4.0, Fruityloops og til bootleg delen MAGIX Music Maker 12 silver.
Jeg er den type person/fyr whatever som ikke er god til selv at komme igang uden at få en del hjælp. Dvs. enten Skype + teamviewer eller faktisk 10 gange bedre ved siden af mig.
jeg søger en der er villig til at hjælpe mig med at komme igang og ha noget at arbejde med. Give mig nogle opgaver jeg kan lege med og lærer de basale ting.
Jeg er villig til at give en skilling hvis det sku gå hen og påvirke jer den vej til at sku hjælpe mig.

Jeg virkelig en der vil hjælpe mig med at komme igang og har kigget Youtube igennem, de er simpelthen for hurtige og gør tingene så hurtigt at jeg ikke kan se hvad de gør.

I må gerne PM mig eller adde mig på MSN

Steffanbak@hotmail.com
Besvar