Download fra Soundcloud.com?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Donny M

Download fra Soundcloud.com?

Indlæg af Donny M »

Heyser.

Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man downloader sange, på soundcloud.com som brugeren har sat som "Ikke download"? - ved det kan lade sig gøre.

Håber I kan hjælpe :)
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: Download fra Soundcloud.com?

Indlæg af cyrus »

Har ikke nogen ide om hvad programmer/internet sider du kan bruge, men der findes lyd optager som kan bruges.

Men noget helt andet, så er jeg pænt sikkert på du sku havde skrevet i "Hard- & software / Internet" ;)
Celebrate Your Life With House
Donny M

Indlæg af Donny M »

Så bare at der var en guide til hvordan man ripper musik fra MySpace i den her sektion, så derfor tænkte jeg at det måtte være her jeg skulle poste..
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Donny M skrev: Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man downloader sange, på soundcloud.com som brugeren har sat som "Ikke download"? - ved det kan lade sig gøre.
Hvorfra ved du at det overhovedet er muligt?
Jeg har lige forsøgt at bruge file2hd.com på min egen side, og der får jeg ikke noget brugbart.
Men hvis tracket er unsigned ville jeg da forsøge med at sende kunstneren en venlig besked og høre om den var mulig at få som promotion eller lignende.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

http://soundcloud.com/api/users/brugerid/tracks?size=large&offset=0&limit=10

Skift brugerid ud med id'et på den bruger du vil hente numre fra. det kan man finde på deres side (knapperne start following/send message linker til en url med id'et så snup derfra).

så find den sang du vil have (offset bladre i siderne eller fjern limit). Så er det stream-url du skal have fat i :)
Donny M

Indlæg af Donny M »

Raun skrev:
Donny M skrev: Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man downloader sange, på soundcloud.com som brugeren har sat som "Ikke download"? - ved det kan lade sig gøre.
Jeg har lige forsøgt at bruge file2hd.com på min egen side, og der får jeg ikke noget brugbart.
Men hvis tracket er unsigned ville jeg da forsøge med at sende kunstneren en venlig besked og høre om den var mulig at få som promotion eller lignende.
Har fundet nogle af mine tracks på nettet. Tracks der ikke var sat til download
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Donny M skrev:
Raun skrev:
Har fundet nogle af mine tracks på nettet. Tracks der ikke var sat til download
Det kan da ligeså godt være en der har kedet sig ekstremt, og optaget al lyd der gik gennem vedkomnes lydkort..
Donny M

Indlæg af Donny M »

CCK^ skrev:http://soundcloud.com/api/users/brugerid/tracks?size=large&offset=0&limit=10

Skift brugerid ud med id'et på den bruger du vil hente numre fra. det kan man finde på deres side (knapperne start following/send message linker til en url med id'et så snup derfra).

så find den sang du vil have (offset bladre i siderne eller fjern limit). Så er det stream-url du skal have fat i :)
Tak, det funker! :P - hvis det så er en artist der har flere end en side med sang, hvordan downloader jeg så f.eks. noget fra side 6? :) Hvis du ved det...
Donny M

Indlæg af Donny M »

Ej okay - glem det. Læste lige dit svar ordentligt igennem ;) Tak for hjælpen!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

CCK^ skrev:http://soundcloud.com/api/users/brugerid/tracks?size=large&offset=0&limit=10

Mange tak! - Men hvad gør jeg så når jeg ikke rigtig kan få gemt den.. altså mine links skal kopiers op i boksen før jeg kan komme ind og når jeg så er inde kan jeg jo ikke højreklikke og gemme som..
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Jeg har det samme problem..

Fx: http://media.soundcloud.com/stream/PdSRY73dBEyP
What would music be without the sound?..
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

hvis de begynder at spille tryk ctrl+s. Hvis det ikke virker vælg adressefeltet og tryk ctrl+s. fungerer fint her
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Det fungerer ogs fint i Firefox, men ikke Safari - i hvert fald ikke på Mac. Men desværre er det kun 128 kbps :(
What would music be without the sound?..
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

hmm... med de nye kodninger på Soundcloud ser det ikke ud til at det virker mere :(
/The Djzz
Donny M

Indlæg af Donny M »

Nogen der har et nyt fif? ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

virker stadig her, brugte det for en måneds tid siden.
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

JDownloader virker fint til at hente fra Soundcloud.
Besvar