På forhånd tak.
Headhunterz - Battle 2 the end
Redaktør: Moderators
Headhunterz - Battle 2 the end
Er der en der ligger inde med denne sang? Ville være super 
På forhånd tak.
På forhånd tak.
You'll Never Walk Alone
Re: Headhunterz - Battle 2 the end
God jagt
.. Hvad jeg har kunne finde ud af, er den ikke udkommet (har kigget både i det "lokale arkiv" og på nettet).. Jeg har i hvert fald alt fra Headhunterz, og der er den ikke i blandt..
Desuden så tror jeg at der er nogen der har tagget forkert.. Jeg synes i hvert fald ikke at det er Headhunterz' normale stil, og jeg har ellers hørt hans musik masser af gange.. Det KAN selvfølgeligt være mig der tager fejl
..
Desuden så tror jeg at der er nogen der har tagget forkert.. Jeg synes i hvert fald ikke at det er Headhunterz' normale stil, og jeg har ellers hørt hans musik masser af gange.. Det KAN selvfølgeligt være mig der tager fejl
Den lyder da PRÆCIS som victime of my rage.chreddy1 skrev:Jeg synes i hvert fald ikke at det er Headhunterz' normale stil, og jeg har ellers hørt hans musik masser af gange..
BØH
Min fejl.. Det er ikke alt med ham jeg har hørt i noget tid.. Og denne er et stykke tid sidengoafreak skrev:Den lyder da PRÆCIS som victime of my rage.chreddy1 skrev:Jeg synes i hvert fald ikke at det er Headhunterz' normale stil, og jeg har ellers hørt hans musik masser af gange..