Kom du ind på dit drømmestudie?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Kom du ind på dit drømmestudie?

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er da lidt interesseret i at vide om folk, der søgte ind på en længere videregående uddannelse er kommet ind? Og i så fald, hvor?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Re: Kom du ind på dit drømmestudie?

Indlæg af DjMail »

Under en mindre sammensmeltning har jeg angiveligt indleveret en ansøgelse til elite studiet i retorik, så jeg fik pludselig et brev om min optagelse.

Nu har jeg så talt med mit studie kontor og fået ændret min ansøgelse og fik med det samme en plads på kommunikation istedet for.

Ved ikke hvad jeg tænkte da jeg søgte ind på retorik, men jeg tror nu at jeg passer bedre på et alm. kommunikations studie.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg søgte ind på Hum.tek med tilsagn til journalistik, men røg desværre på stand-by liste. Jeg er sikret plads næste år, men håber selvfølgelig at komme ind i år.

Det er pga. tilsagnet til journalistik at det åbenbart ikke sådan er lige til at komme ind, men når det er det jeg drømmer om at blive, så må jeg vente et år mere :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg blev optaget på Mediehøjskolen (tidligere Den Grafiske Højskole) i København, hvor jeg skal studere Interaktivt Design de næste tre år. Der er optages cirka 20 elever på den linje hvert år, så jeg er godt tilfreds med at være blevet optaget :D
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DjMail skrev:Under en mindre sammensmeltning har jeg angiveligt indleveret en ansøgelse til elite studiet i retorik, så jeg fik pludselig et brev om min optagelse.
Hiihihihi... Eller føj for den da 8O
Men jeg kan godt se tanken med retorik og dig. Dog hørt ud fra hvad de laver på det studie, er jeg helt sikkert overbevist om du har gjort det rigtige valg efterfølgende. Men om ikke andet, så tillykke med optagelsen :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg starter som markedsføringsøkonom til september.

Det var ikke min første prioritet, men der var for lidt tilmeldte til mit datamatikerhold og for mange til mit webintegrator.
Billede
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

Cand.merc.IT på CBS :)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

cand.merc.jur på Aalborg Universitetet