Praktisk info til 10 års fest
Redaktør: Moderators
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Praktisk info til 10 års fest
Lidt praktisk info:
Jeg syntes vi skal mødes på slagelse station ved 18-19 tiden? (skriv venligst hvornår det passer jer bedst så vi sammen kan aftale nærmere)
Fra stationen går vi op og finder et sted at spise, vi kan evt kigge hvad de forskellige steder tilbyder, ellers kan jeg anbefale en rigtig lækker cafe der ligger 20 skridt fra diskoteket.
Jeg har aftalt med diskoteket vi kommer ved 21 tiden. (kan nok godt rykkes til kl 20)
til jer der er i tvivl om hvor og hvordan?! så send mig en PM så får i mit mobil nr.
// kloojve
Jeg syntes vi skal mødes på slagelse station ved 18-19 tiden? (skriv venligst hvornår det passer jer bedst så vi sammen kan aftale nærmere)
Fra stationen går vi op og finder et sted at spise, vi kan evt kigge hvad de forskellige steder tilbyder, ellers kan jeg anbefale en rigtig lækker cafe der ligger 20 skridt fra diskoteket.
Jeg har aftalt med diskoteket vi kommer ved 21 tiden. (kan nok godt rykkes til kl 20)
til jer der er i tvivl om hvor og hvordan?! så send mig en PM så får i mit mobil nr.
// kloojve
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Re: Praktisk info til 10 års fest
Det er hermed bestemt at vi mødes kl 19 på slagelse station.. hvorefter vi finder noget mad og derefter drikker os helt væk 
Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Talte med Bykovsky idag. Feffe, ham og undertegnede + flere tager toget kl. 18 fra hovedbanen. Så er vi i SLG kl. 18.49FrZ skrev:Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Har du fået nyt tlf nr bøssehomo??? Den går ihvertfald direkte på svaren. Ring til mig. mit nr står på facebook hvis du har smidt det udFrZ skrev:Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?
-
Fairground
- CA Party Freak
Stemmer helt klart for cafe'en hvis det var den vi talte om igår.. de laver nogle virkelig gode burgere!kloojve skrev:Fra stationen går vi op og finder et sted at spise, vi kan evt kigge hvad de forskellige steder tilbyder, ellers kan jeg anbefale en rigtig lækker cafe der ligger 20 skridt fra diskoteket.
Nå ja... Hårde ord.. Den var løbet tør for strøm, og jeg rendte rundt downtown hele dagen. Men vi ses fætter løgkål.Feffe skrev:Har du fået nyt tlf nr bøssehomo??? Den går ihvertfald direkte på svaren. Ring til mig. mit nr står på facebook hvis du har smidt det udFrZ skrev:Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
Lige for en god ordens skyld så kommer line up'en til iaften
Kloojve und Fair Back2back set aka. Wasser für de kinder - Alt fra disco house over electro til trance krydret med frække bootlegs og skæve overgange
Sweebz + ven - Minimal & electro house
Lyne og Frz's højre hånd - Classic trance 99' style
Kloojve und Fair Back2back set aka. Wasser für de kinder - Alt fra disco house over electro til trance krydret med frække bootlegs og skæve overgange
Sweebz + ven - Minimal & electro house
Lyne og Frz's højre hånd - Classic trance 99' style
Senest rettet af Fairground 30 maj 2009, 10:48, rettet i alt 3 gange.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Hvad tid mødes vi så på hovedbanen... skal vi sige kl 17:30Fairground skrev:Talte med Bykovsky idag. Feffe, ham og undertegnede + flere tager toget kl. 18 fra hovedbanen. Så er vi i SLG kl. 18.49FrZ skrev:Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?
-
Fairground
- CA Party Freak
Deal!Feffe skrev:Hvad tid mødes vi så på hovedbanen... skal vi sige kl 17:30Fairground skrev:Talte med Bykovsky idag. Feffe, ham og undertegnede + flere tager toget kl. 18 fra hovedbanen. Så er vi i SLG kl. 18.49FrZ skrev:Kører vi i samlet tog - i så fald hvornår på hovedbanen?