Billig udlejning af radioer + headset

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Billig udlejning af radioer + headset

Indlæg af amh »

Hej CA!

Vi står i maj måned og skal holde en stor privat fest, noget afslutning på lidt over 200 mennesker. Derved har vi denne gang lært af vores fejl fra sidste års fest med noget ligende samme antal gæster, at vi denne gang skal have fat i noget radio walkie af en art med headset. Dertil har jeg undersøgt priser mv. og vil høre om nogle her inde kender nogle som udlejer 6 st. walkie radioer med headset meget billigt. Vi har fundet nogle Motorola 2 stk. walkies til 177 kr. for 2. Der kan der dog ikke bruges headset til hvilket nok er noget som skal bruges når musikken spiller..

Jeg håber I kan hjælpe. På forhånd tak.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

snak evt med et vagtfirma?, diskotek eller kontakt lokale dørmænd
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Godik har alt muligt lort af den slags
Zivago

Indlæg af Zivago »

I kan nok ikke leje det meget billigere, end i kan købe noget til på nettet.
Se f.eks :
http://www.xtragrej.dk/group.asp?group=94
Der kan du få et sæt - med øresnegel osv. til 549 kr.
Eller
http://thansen.dk/product.asp?c=2643870 ... 1720844631

Kan de ikke bruges ?

Du kan jo bare købe 3 sæt - så du har 6 stk. De kan jo "snakke" sammen da de kører PMR.

(Du kan finde mange sæt på nettet via google - i denne prisklasse)

Zivago
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

kan ikke huske hvad vi gav hos godik, men mener det var 600 for en kuffert med 6 radioer, øresnegl, rem, oplader og ekstra batteri.

Det var leje for 1 dag.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg takker indtil videre for Jeres bud. :)

Jeg prøver og høre Godik ad. De har nemlig alt muligt lort, også toiletter. hehe. Jeg prøvede Roys Radio som jeg kender nogle som har brugt før men der skulle man betale 500 oven i for kodning af radioer... Det er jo lidt ligemeget for vores vedkommende da der nok ikke er andre i nærheden som har radioer..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ikke så meget at andre har radioer, men nærmere at der er en lov omkring hvilke frekvensbånd der må anvendes og det er forskelligt fra område til område i Danmark.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

hmm og det kan de lige tjene fedt på ved og ta' 500 kr. for dette. Smart, smart.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nå, jeg fik fat i Godik de skulle ha 1375 kr. + moms for 6 radioer og headset. Så fandt jeg disse på PixMania:

http://www.pixmania.com/dk/dk/2230690/a ... -link.html

Men kan nogle fortælle om disse kan bruges i en kælder vi skal afholde fest. Vores telefoner har ikke signal i den kælder, og jeg tror heller ikke man kan afspille radio der nede - så spørgsmålet er om disse kan gå igennem der nede?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

amh skrev:Nå, jeg fik fat i Godik de skulle ha 1375 kr. + moms for 6 radioer og headset. Så fandt jeg disse på PixMania:

http://www.pixmania.com/dk/dk/2230690/a ... -link.html

Men kan nogle fortælle om disse kan bruges i en kælder vi skal afholde fest. Vores telefoner har ikke signal i den kælder, og jeg tror heller ikke man kan afspille radio der nede - så spørgsmålet er om disse kan gå igennem der nede?
En walkie talkie er jo ikke afhængig af en ekstern mast så at jeres tlf eller radioer ikke virker dernede kan jo være ligegyldigt. Det du skal være opmærksom på er at afstanden mellem de to enheder ikke overstiger deres signals rækkevidde og der ikke er for mange betonvægge imellem.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Okay - hvordan mener du med overstiger deres signal rækkevidde?

Der er 2 betonvægge men det er de 2 bærende af bygningen. Ellers er det et langt rum, og ikke andet
Zivago

Indlæg af Zivago »

amh skrev:Okay - hvordan mener du med overstiger deres signal rækkevidde?

Der er 2 betonvægge men det er de 2 bærende af bygningen. Ellers er det et langt rum, og ikke andet
De radioer jeg omtalte tideligere, kan sagtens bruges i den kælder du beskriver.
Jeg kan derimod ikke anbefale at du køber noget hos Pixmania. Det er et firma, som der er store problemer med. Det har været omtalt både i medierne og på nettet utallige gange.

Zivago
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Zivago
De koster også 600 for 2 stk. vi skal bruge 6 stk. alt i alt. dvs 1800 kr. ville helst spare der hvor der kan spares kan. :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

amh skrev:Okay - hvordan mener du med overstiger deres signal rækkevidde?

Det gør IKKE noget selv at læse på den side man linker til
Med en rækkevidde på 3 km og 8 FM-kanaler kan du holde kontakten takket være walkie-talkien Talk Link fra Linkcom.
Dette er dog udendørs de taler om så indendørs kan du godt regne med at skulle dividere dette med 10 hvis der er et lidt vægge og andet forstyrrende for signalet. Så en rækkevidde på ca. 300 - 500meter vil jeg skyde på.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar