"Calvin Harris - I'm Not Alone" kunne jeg godt forestille mig bliver et af de store hits denne sommer.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Chris Decay - Hold Tight (Original Club Mix)
David Guetta ft Kelly Rowland - Love Takes Over (LBL Remix)
Deborah Cox - Beautiful U R (Soul Seekerz Club Mix)
Agnes - Release Me (Radio Edit)
er nogle som helt sikkert kommer til at sparke røvskæg!
Sander Van Dien - Aurora
Dash Berlin with Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run
John O'Callaghan feat. Sarah Howells - Find Yourself (Cosmic Gate Remix) (måske også originalen, har ikke hørt den)
kommer jeg højst sandsynligt til at høre rigtig meget
Remady P&R - No Superstar
Clavin Harris - Im Not Alone (evt Deadmau5 remixet)
Agnes - Release Me (DJ Rebel Remix)
Morten Breum - On It (Rune RK Mix) - blev udgivet allerede i januar, men det er nizzle.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Lige nu har jeg to "aktuelle discotrax" i hovedet. Det er Agnes/Release Me (Cahill rmx) og Infernal/Redefinition. Infernals er kompliceret for den minder mig om det gode i Alcazar, E-Type og måske Army of Lovers. Er ikke sikker på at det er et ripoff, men jeg synes det virker fint lige meget hvad Redefinition mixene er foreløbigt bare til at glemme hvis de vil noget udenlands DJ Aligator hvor er du og kan du gøre det igen?