Min kæreste er blevet snydt

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

kalleanker

Min kæreste er blevet snydt

Indlæg af kalleanker »

http://www.facebook.com/home.php?#/frie ... 1347487754

Han har snydt min kæreste for en mobil. Hvordan kan jeg finde ud af hvor han bor?

Han har svaret på dette nummer 60824120
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Først og fremmest, så vil det være rart at vide, hvilken del af landet det er i. For det andet, så gad jeg godt vide, hvordan dælen han har kunne snyde din kæreste for en mobil uden at I har haft den mindste kontakt og har nogle oplysninger overhovedet?

Men jeg er ret sikker på, at det der er en taletidsmobil. Han har i hvert fald udfyldt en sjov adresse.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

tilføj een af hans venner på facebook og håb på at vedkommende vil udlevere informationer om ham.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Mit bud er at han er fra Hobro. Kan se jeg har to fælles venner med ham som begge er fra Hobro.

Men han kan selvfølgelig være flyttet.

Men hvordan kan han snyde din kæreste ? I må da have kontonummer, adresse eller andet ?
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Krak.dk:

Lars Emil Jensen
Dalles Have 44
3400 Hillerød

Lars Emil Jensen
Mariagervej 22 A
8900 Randers C

Hobro og Randers er da ikke forfærdelig langt fra hinanden?

dgs.dk giver lidt mere...

http://www.dgs.dk/navne/-/lars%20emil%20jensen/1/
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nope hobro og randers er lige i røven af hinanden på den jyske motorvej hehe.

Men vi har et politi i DK som kan tage sig af sådan noget.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

DjMail skrev:Men hvordan kan han snyde din kæreste ? I må da have kontonummer, adresse eller andet ?
Ja, det ville da være det letteste......?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Forstår ikke hvordan han har snydt dem, men det må være deres sag.

Meld det til politiet eller se pengene tabt.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

DjMail skrev: Men vi har et politi i DK som kan tage sig af sådan noget.
Randers, Hobro, Røven, eller den Jyske motorvej (eller måske dem alle???)

:toothy6:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Re: Min kæreste er blevet snydt

Indlæg af LeG0lAsDK »

kalleanker skrev:http://www.facebook.com/home.php?#/frie ... 1347487754

Han har snydt min kæreste for en mobil. Hvordan kan jeg finde ud af hvor han bor?

Han har svaret på dette nummer 60824120
Jeg synes uanset sagens karakter at det er forkasteligt at du ikke vil oplyse hvilke situation(er) som er årsagen til dette engagement, endvidere så vi ej heller fået fremlagt nogen som helst beviser.

Endvidere såsom Mail skriver, så har vi politi til at ordne sådan nogen sager, det er og bliver en glidebane hvis folk selv skal rende rundt og lege politibetjente, for det kan jo godt være at du føler at han har snydt din kæreste, men det kunne jo også bare være tilfældet at din kæreste har opdigtet en historie.

Sådan nogen sager har man hørt en del om igennem de sidste par år.

Hvis du synes det er et problem, så indgiv en politianmeldelse af manden, ellers så kom dog videre i dit liv eller søg ind på politiskolen, interessen for at lege politibetjent Moss, er jo helt åbenlys tilstede...
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Selvtægt, det at tage loven i egen hånd og fx fange og evt. straffe en kriminel uden at involvere politi el. domstole, straffes mange gange ret hårdt afhængig af graden bag det. Gå derfor direkte til politiet og anmeld ham for svindel
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det er lidt sjovt, at den eneste der ikke har skrevet i denne tråd siden oprettelsen er faktisk kalleanker selv. Nu må du altså lige spænde hjelmen og komme med noget input! Ellers så stemmer jeg for at den her tråd bliver slettet.
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

slet slet slet.......
dette fører jo ingen vegne, så jeg holder med Odder og stemmer for at denne tråd bliver slettet
hilsen
M.I.G.1
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Surt at i ikke har stemmeret så ;)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Slap nu af.. Tråden er to dage gammel, og nu er det sådan at nogle mennesker har et liv, så de ikke har tid til at sidde og ruge over CA hver eneste dag.
Billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

man behøver hellere ikk ruge over CA hver dag, men når man nu kommer og man har et problem og man vil have hjælp, så man jo gå ud fra manden ønsker hjælp, og derfor ville tjekke CA og se om der er kommet svar..

ellers må man gå ud fra, han ikk ønsker hjælpen ret meget, og bare ville have lidt opmærksomhed..
Billede
BilledeBillede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det kan du da ikke bare gå ud fra, når du ikke kender vedkommende. Du kan tage udgangspunkt i hvordan du selv ville handle, men det kan du på ingen måde forvente af andre. Når nu du tænker så langt, må du vel også kunne tænke, at han eventuelt får hjælp andre steder fra end lige her på CA? Det kunne også være det var det, der tog tiden.

Vi sletter jo heller ikke andre inaktive tråde, efter ingen aktivitet fra emnestarteren efter to dage.
Billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Øhm.. Nu burde admins kunne gå ind i log filen og se hvornår han sidst har været online.. Har han været siden han oprettede tråden, så er det jævnt dårligt han ikk kommer og svarer tilbage..

Ved godt at der ikk bliver slettet tråde som er inaktive, men synes stadig det er mærkelig at man opretter en tråd om hjælp, og så kan man ik lige overkomme og gå ind og se om der er kommet svar, og så skrive tilbage på tråden..

Men men, ikk min sag, har intet med manden og gøre, og synes folk burde tænkes sig om inden de handler med folk de ikk kender..
Billede
BilledeBillede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det kan du jo sagtens selv gøre (næsten). Du kan jo gå ind på mandens profil og se hans indlæg. Der vil du se, at Kalleanker ikke har postet nogle indlæg på CA siden den 6. april.

Så ro på.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

I får lige lidt update på sagen. Han er blevet meldt til politiet men de kan intet gøre da det er en konto overførsel, det samme kan banken heller. Der er blevet taget kontakt til dba som har gjort at han ikke kan lave annoncer der mere, men de vil ikke oplyse noget om ham.

Pengene blev overført til en piges konto, som bor i Randers, hun siger at hun ikke har noget med det at gøre og han har fået lov til at låne hendes konto- mærkeligt.

Da han blev meldt til politiet skrev og ringede og fortalte han at pengene var blevet overført, men stadig intet er sket..
Besvar