ID af sko modeller

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
raffay

ID af sko modeller

Indlæg af raffay »

Hejsa alle. Jeg er kommet i besiddelse af 2 par sko som jeg gerne ville kende model navnet på. Er der nogen af Jer der kan hjælpe?

Det drejer sig om et par Nike og et par D&G

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Skal man skrive noget her?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Er det kopier eller stjålne varer?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Stjålne? nej. Kopier? Aner det ikke. Hvorfor spørger du?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Ellers vidste du jo nok, hvilke model du var kommet i besiddelse af - og så tænkte jeg om det var til salg. Hvis det er, så er det jo rimelig relevant at vide om det er stjålne eller kopier.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Vi behøver vel ikke være moral vogtere herinde, men derimod svare på mandens spørgsmål hvis vi kender svaret. Hvis de var stjålne, mon så der ville blive svaret ja?

Jeg kender desværre ikke ret meget til sko, så kan ikke hjælpe
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg har ikke købt dem og jeg har ikke stjålet dem. Jeg har ikke fået dem af nogen der har købt dem eller stjålet dem. Det er varer fra det firma af, hvor jeg arbejder, hvor de kunder der har bestilt disse par sko ikke kan findes eller komme i kontakt med. Men da ejermanden ikke har været til at komme i kontakt med i x antal månederne har jeg derfor taget mig kærlig af dem. Nike er i str. 45 og D&G i str 43. Jeg er ikke interesseret i dem da jeg ikke kan passe dem. Og ja, jeg kunne godt tænke mig at sælge dem videre på dba, men kender jo intet til model navnene eller deres værdi.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Kan kun den Nike. Der står rent faktisk også "Nike Shox" på dem, og det er navnet på dem. Den direkte model kan være svær at sige, men søg på google efter Nike Shox til du finder dem skoen kunne minde om.

Her er et link du kan starte med:
http://www.pickyourshoes.com/size/nike_shox_series.htm

Nike Shox ligger omkring de. 1300kr, for en ny model, mener jeg (hæng mig ikke op på det).
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Ja, det er Nike Shox kan jeg godt se, men det selv modellen er lidt svær at pinpointe. Men jeg skal prøve dit link :)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Generelt skifter de udseende konstant, så tror ikke der er direkte et produktnavn som sådan. De har nok en form for ID, men det ville være mere end nok at du fandt ud af hvad en tilsvarende model kostede, og så bare tilkendegav modellen som Nike Shox og så et årstal eller lignende
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Ja det er jo det, der er 1000 af sko at vælge imellem. Det er jo nærmest en jungle. Tror jeg har givet op allerede. Hvis nogen er interessede i skoene kan de jo sende mig en besked. Nike er str. 45 og D&G er str 43.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

En hel off topic bemærkning.

Men fuck hvor er dolce skoene grimme :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Tja...Du kan jo overtage dem for en tusse og sætte ild til dem derefter :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nu har jeg siddet og kigget rundt på nettet et stykke tid... Det er faktisk nogle ok fede sko, men jeg har en meget skidt fornemmelse af, at det er en kopivare. Ihvert fald D&G Skoen. Jeg har fundet en hel del forbindelser til den, men stort set alle sammen fører til Kina.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

raffay det var en god ide :)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nu er det jo sådan at kvalivaremærker ikke nødvendigvis behøver at blive håndsyet af en italiensk skræder efterhånden, fra hvad jeg ved så er de fra Tyrkiet af begge to.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

hvis de fra tyrkiet er der nok MEGET godt chancer for at det kopi vare.. lige præcis den nike model er lavet i RIGTIG mange kopi og modeler.. og det ville slet ik komme bag på mig at den dolce os er kopi...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Tror ikke du skal være sikker på. Der er mange danske firmaer som fx får produceret deres varer i Tyrkiet.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Og de kloge siger at omkring 10% af verdenshandlen er kopivarer.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg er stødt på den D&G sko eller ihvertfald en lignende mange gange i Kina, og hvis det er en af de kopier jeg jeg har haft i hånden, er prisen altså ikke ret høj :)

Nu vil jeg lige kigge lidt, om jeg kan finde den et sted dernede
http://item.taobao.com/auction/item_det ... 7bc4.jhtml
Synes umiddelbart denne ligner lidt, 168 kineser penge :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

raffay skrev:Tror ikke du skal være sikker på. Der er mange danske firmaer som fx får produceret deres varer i Tyrkiet.

men men nu ved jeg dolce eller nike ikke er dansk... er ret sikker på at det er kopier.. prøv og hop i nike sko'en og gå i den i en måneds tid og se om den springer op rundt omkring så har du dit svar...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar