Roberto Molinaro - Zone Nakskov - Anholdt?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Roberto Molinaro - Zone Nakskov - Anholdt?

Indlæg af kloojve »

Fordi jeg ikke har andet at lave en søndag aften, sad jeg og så de regionale nyheder på TV2.

Her omtaler de denne sag:

http://www.folketidende.dk/apps/pbcs.dl ... LDBORGSUND
Italiener gik amok på færgehavnen i Rødbyhavn

Politiet måtte slå bilrude ind med brandslukker og bruge peberspray.

En 36-årig italiener kørte lørdag formiddag sin bil gennem en bom på ved Rødby-Puttgarden-færgen. Da han var kommet om bord på færgens vogndæk, blev han siddende i bilen med motoren i gang og dørene låst.
Politiet slog hans ene siderude ind med en brandslukker. Det fik pulverslukkeren til at gå af, hvilket den den rejseivrige mand tog aldeles unådigt op.
Han blev pacificeret med peberspray og anholdt.
Manden var ved ankomst til færgehavnen blevet klar over, at hans kreditkort ikke duede, men ville med alligevel. Han kørte, uden at løse billet, til en opmarchbås, og da politiet kom, kørte han om bord på båden.
Nu er det så mine små grå slår til og jeg kommer i tanke om at Roberto Molinaro har spillet på Diskotek Zone i Nakskov, om fredagen, og en hurtig google søgning fortæller mig at han er 36 år.

nu er jeg så endnu mere nysgerrig og da jeg ved vi har et par hoveder herinde der kommer fra den del af danmark, så ville jeg da lige høre om de ved noget??

// SE & HØR Wannabe Kloojve
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Vil lige forehøre i løbet af dagen. Har ikke hørt noget om det før nu.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Jeg har hørt han skulle spille i Napoli lørdag aften så han skulle afsted hurtigt.. kunne han have kørt afsted samme nat? så er det muligvis ikke ham.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jeg har hørt at han netop skulle have været så fuld at han ikke kunne køre fredag aften.. men ved det ikke :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Han flyver rundt, så tvivler på det er ham :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvor vil du flyve fra når du er i Nakskov? Holeby flyveplads? xD næppe.. og hvis han skal køre til København for at flyve så kan han lige så godt tage bilen.. (Næsten)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

For helvede Magnus.

Du kan ikke sammenligne en kort tur til kbh med en tur til italien.
175 km fra nakskov til kastrup
1800 km fra nakskov til italien (rom).

Det kan jeg godt se, det er jo præcis det samme.

Han fløj til det gig ifølge arrangøren.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Han var på Zone i fredags..
Ved at Gigi ikke fløj, men kørte hele vejen her op.. Og mener også der findes noget Video af Gabry Ponte biltur her op...

Men skal ikke kunne sige det her.

Kommer forresten snart Gabry til Zone... :)
stefanbabz
Geografisk sted: Denmark

.

Indlæg af stefanbabz »

Det er korrekt at Gigi ikke flyver rundt .. mht gabry ponte er det kun hans 2 lyd&lys mænd, fabio og gregory som kører i bil .. da de somregel har hele setuppet med!

Meen mon dog hr molinaro ville være så dum og té sig sådan...? Har mødt ham et par gange og han virker absolut ikke som typen der hidser sig så let op!
im a sucker for house music
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Vi har en lille Itilianer hernede også som kan være lidt hidsig til tider (forstår nok ikke hans humor) - men han laver fandeme god Pizza!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

28-årig franskmand anholdt efter at have påkørt skibsassistent ved færgelejet i Rødbyhavn:
http://www.tv2east.dk/artikler/skibsass ... af-faergen
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar