Hvad foreslår din browser ved indtasting af "you"
Redaktør: Moderators
Hvad foreslår din browser ved indtasting af "you"
Haha man skal pas på når man låner sin computer ud til mindreårige, fordi de kender en side der hedder Youtube

/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Det fede ved det er dog den er blevet vanvittig god til at huske ting på siderne. Hvis jeg har læst en artikel om x og siden hedder y, så skriver jeg jo bare x når jeg ikke kan huske siden. Det er sgu meget rart.CrazyBrain skrev:Har bedt firefox om ikke at huske adresser.. Synes ikke der er noget værre end når den husker alle mulige underlige undersider på f.eks. min mail istedet for bare at huske den adresse jeg selv skrev...
Min browser viser hverken første eller anden kategori. Men siden oplyser jeg ikke her da den er personlig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Præcis - nyder også bare at kunne søge på <title> på en given hjemmeside, lækker feature.QrazyLeg skrev:Det fede ved det er dog den er blevet vanvittig god til at huske ting på siderne. Hvis jeg har læst en artikel om x og siden hedder y, så skriver jeg jo bare x når jeg ikke kan huske siden. Det er sgu meget rart.CrazyBrain skrev:Har bedt firefox om ikke at huske adresser.. Synes ikke der er noget værre end når den husker alle mulige underlige undersider på f.eks. min mail istedet for bare at huske den adresse jeg selv skrev...
Min browser viser hverken første eller anden kategori. Men siden oplyser jeg ikke her da den er personlig.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Kan ærligt talt ikke huske det.. Mener jeg var inde og pille et sted i registreringsdatabasen...heyhey skrev:Crazybrain, hvordan gør man det?
Men hvis det er pr0n links du ikke vil have den afslører for kæresten, kan du gå op i funktioner - indstillinger - privatliv.. Og så sætte den til at slette personlige data, når du lukker firefox...