Sort Magi!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
MirX

Sort Magi!!

Indlæg af MirX »

Synes lige jeg ville dele denne lille historie med jer :)

Det er fandme utroligt hvad folk tror på :P

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... 3.html?rss

MiRX
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kan du da bevise det ikke er rigtigt? ;)
BØH
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

goafreak skrev:Kan du da bevise det ikke er rigtigt? ;)
Neeej!!!! Meeeen :P
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

MirX
Men hvad? - Min lillebror blev også engang til en ged hjemme i stuen..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Altså jeg kan da godt se det virker åndssvagt, men da ikke mere åndssvagt, end at vi i Danmark tror på en gut der kunne forvandle vand til vin og gå på vandet.
BØH
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

goafreak hvem gør dog også det? Ikke mig i hvert fald.

Og har fattet hvad du mener.
He who dies with honor is a dead man!
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

goafreak skrev:Altså jeg kan da godt se det virker åndssvagt, men da ikke mere åndssvagt, end at vi i Danmark tror på en gut der kunne forvandle vand til vin og gå på vandet.
Den pointe skal du have ret i :D

Vi lader det ligge og så er det op til folk hvad de vil tro på :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

The truth is out there!
Brugeravatar
MirX

Indlæg af MirX »

PsyClone skrev:The truth is out there!
Hehe sad faktisk lige, og tænkte på hvornår du ville blande dig PsyClone:)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

goafreak, jeg tror nu også det var mindre oplyste tider, end det er i dag. Men du har selvfølgelig en god pointe i det du skriver.

Dog forstår jeg sommetider ikke helt, hvorfor folk i år 2009 ikke kan bruge hjernen selv bare en lille bitte smule.. Der må være et eller andet fundamentalt galt i opdragelsen og/eller kulturen, hvis man tror på sådan noget, som i artiklen..
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Sunshine skrev:Der må være et eller andet fundamentalt galt i opdragelsen og/eller kulturen, hvis man tror på sådan noget, som i artiklen..
Ja det har du ret i. Hvis man i år 2009 tror på sort magi, jesus eller allah er der gået noget galt.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Tja nogle folk har vel bare et behov for at tro på at der er noget derude Down.

Kan da godt se det beroligende i at have en tro på at skæbne findes, karma findes og at der er en skaber derude som nok skal holde en hånd over os. Mon han redder jorden fra Co2 og andre gode selvmål ?

Men ang. den artikel - tjaaa der var også engang nogen der troede at en sømand ville drukne hvis man spyttede på et lys - eller hvordan fanden det fis nu var.

og så er den sidste idiot ikke født endnu - bare gå op på fødegangen og se Aalborg Ø´s finest skyde unger ud som åndsvage (ja åndsvage, altså mongol wannabe´s)
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Man er jo bare uintelligent, hvis man tror det på ting som religion! FØJ FØJ FØJ! Men det er vel hjernens evolution, der gør, at nogle har trang til sådan noget! Men igen.. FØJ
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Synes sådan set det er ligegyldigt hvad man tror på. Nazisme, videnskab, religion, FCK eller hva... Tror verden ville være meget fattig hvis ingen troede på et eller andet.

At mene at en mand forvandler sig til en ged er et forsøg på at forstå verden i en anderledes verden end vores. For oplyste mennesker lyder det bizart (ligesom den med Jesus), men i den rigtige sammenhæng (tid/sted) kan det give mening.
At tro vi her sidder med sandheden om verden vil jeg synes er lige så grænsesøgende som sort magi ;)
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Altså hvis manden kan forvandle sig til en ged, så må han da også kunne stjæle de penge på en smartere måde...
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

jeg kender da en ged der kan gå på vandet og lave vand til vin
Barry Lloyd
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

It's white magic, black magic....
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Will skrev:Altså hvis manden kan forvandle sig til en ged, så må han da også kunne stjæle de penge på en smartere måde...
Hvis manden kunne forvandle sig til en ged, så ville han være stinkende rig, og ville ikke behøve stjæle noget som helst.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

aroxdk skrev:Synes sådan set det er ligegyldigt hvad man tror på. Nazisme, videnskab, religion, FCK eller hva... Tror verden ville være meget fattig hvis ingen troede på et eller andet.

At mene at en mand forvandler sig til en ged er et forsøg på at forstå verden i en anderledes verden end vores. For oplyste mennesker lyder det bizart (ligesom den med Jesus), men i den rigtige sammenhæng (tid/sted) kan det give mening.
At tro vi her sidder med sandheden om verden vil jeg synes er lige så grænsesøgende som sort magi ;)
Nemlig! Giv mig noget mere halv-fænomenologisk/halv-socialkonstruktivistiske tilgang. Sidder jo helt og bliver småliderlig. Og jeg er da fuldkommen enig med dig :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af BetteMand »

DjMail skrev:
og så er den sidste idiot ikke født endnu - bare gå op på fødegangen og se Aalborg Ø´s finest skyde unger ud som åndsvage (ja åndsvage, altså mongol wannabe´s)
Vi er ikke mongoler her ude, i hvert fald ikke alle!?:D
BetteMand Out..:D
Besvar