Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Altså jeg kan da godt se det virker åndssvagt, men da ikke mere åndssvagt, end at vi i Danmark tror på en gut der kunne forvandle vand til vin og gå på vandet.
goafreak skrev:Altså jeg kan da godt se det virker åndssvagt, men da ikke mere åndssvagt, end at vi i Danmark tror på en gut der kunne forvandle vand til vin og gå på vandet.
Den pointe skal du have ret i
Vi lader det ligge og så er det op til folk hvad de vil tro på
goafreak, jeg tror nu også det var mindre oplyste tider, end det er i dag. Men du har selvfølgelig en god pointe i det du skriver.
Dog forstår jeg sommetider ikke helt, hvorfor folk i år 2009 ikke kan bruge hjernen selv bare en lille bitte smule.. Der må være et eller andet fundamentalt galt i opdragelsen og/eller kulturen, hvis man tror på sådan noget, som i artiklen..
Tja nogle folk har vel bare et behov for at tro på at der er noget derude Down.
Kan da godt se det beroligende i at have en tro på at skæbne findes, karma findes og at der er en skaber derude som nok skal holde en hånd over os. Mon han redder jorden fra Co2 og andre gode selvmål ?
Men ang. den artikel - tjaaa der var også engang nogen der troede at en sømand ville drukne hvis man spyttede på et lys - eller hvordan fanden det fis nu var.
og så er den sidste idiot ikke født endnu - bare gå op på fødegangen og se Aalborg Ø´s finest skyde unger ud som åndsvage (ja åndsvage, altså mongol wannabe´s)
Man er jo bare uintelligent, hvis man tror det på ting som religion! FØJ FØJ FØJ! Men det er vel hjernens evolution, der gør, at nogle har trang til sådan noget! Men igen.. FØJ
Synes sådan set det er ligegyldigt hvad man tror på. Nazisme, videnskab, religion, FCK eller hva... Tror verden ville være meget fattig hvis ingen troede på et eller andet.
At mene at en mand forvandler sig til en ged er et forsøg på at forstå verden i en anderledes verden end vores. For oplyste mennesker lyder det bizart (ligesom den med Jesus), men i den rigtige sammenhæng (tid/sted) kan det give mening.
At tro vi her sidder med sandheden om verden vil jeg synes er lige så grænsesøgende som sort magi
aroxdk skrev:Synes sådan set det er ligegyldigt hvad man tror på. Nazisme, videnskab, religion, FCK eller hva... Tror verden ville være meget fattig hvis ingen troede på et eller andet.
At mene at en mand forvandler sig til en ged er et forsøg på at forstå verden i en anderledes verden end vores. For oplyste mennesker lyder det bizart (ligesom den med Jesus), men i den rigtige sammenhæng (tid/sted) kan det give mening.
At tro vi her sidder med sandheden om verden vil jeg synes er lige så grænsesøgende som sort magi
Nemlig! Giv mig noget mere halv-fænomenologisk/halv-socialkonstruktivistiske tilgang. Sidder jo helt og bliver småliderlig. Og jeg er da fuldkommen enig med dig
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail skrev:
og så er den sidste idiot ikke født endnu - bare gå op på fødegangen og se Aalborg Ø´s finest skyde unger ud som åndsvage (ja åndsvage, altså mongol wannabe´s)
Vi er ikke mongoler her ude, i hvert fald ikke alle!?:D