Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ville lige smide en hilsen herfra South Africa. Skal bo hernede i 2 maaneder, hvor jeg bor paa en farm ikke saa langt fra Kruger Park.
Det er efterhaanden hverdag at elefanterne, gnuerne og mpalaerne render rundt ude i haven, saa der er hele tiden noget at se paa.
Vi ses igen til Marts
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Du må have en fornøjelig tur. Jeg kender en der muligvis skal til Afrika så det kunne være meget rart med en stemningsrapport når du kommer hjem. Hun ved nemlig ikke helt endnu, hvor hun skal hen dernede
Hygge, og husk at klø elefanterne bag ørerne. Det kan de så godt lide
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Må være lidt underligt første gang man vågner og der står en elefant ude i haven. Man gnider sig nok lige i øjnene en ekstra gang og prøver at huske, om man var på druk dagen forinden
Det er rigtig fedt hernede, en vild naturoplevelse. Forleden dag skulle vi op i den lokale kiosk, det er en halv times kørsel igennem bushen. På vejen tilbage lå der pludselig 2 store hanløver på vejen, da vi havde siddet og kigget på dem i 5 min, kom hunløven med sine 3 unger. Vi sad 3 meter fra dem. Pludselig går den store hanløve hen mod vores bil (vi sad i en åben safari bil) imens vores ranger optager en video med min telefon. Hvor den lige brøler engang og gør os opmærksom på at nu er vi altså for tæt på.
Det var en rigtig syret oplevelse, og mit hjerte sad helt op i halsen, men sjovt var det
Ellersver vejret perfekt, øl er billige så er det som det skal være
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!