Hjælp til valg af ski- vinterjakke
Redaktør: Moderators
Hjælp til valg af ski- vinterjakke
Jeg har gået i et stykke tid, kigget i diverse butikker.. Kigger efter vinterjakker, ingen af dem siger mig noget - De skal være fede men også praktiske, da jeg skal til Østrig i uge 8 med gutterne, så jeg vil gerne ha en dejlig varm og lun jakke men også tjekket.. Har kigget meget på diverse hjemmesider osv, men jeg kan ikke finde jakkEN - Så jeg vil spørge nogle af jer til råds - Nogen der kan varmt anbefale en jakke? Helst The North Face eller noget Peak Performance og evt. linke til en shop.
Mange tak på forhånd.
Mange tak på forhånd.
Barry Lloyd
Er Canada Goose nu blevet til wannabe? Men fair nok - det er trods alt pænt meget sidste år.
Iøvrigt - når du nu selv angiver, at det skal være en Peak eller NF, så har du jo afgrænset valgene så meget, at du sådan set bare selv skal tage valget om, hvilken du selv synes er pænest.
Hvis du har svært ved selv at tage det valg, så ville jeg opfordre dig til at få din egen stil
Iøvrigt - når du nu selv angiver, at det skal være en Peak eller NF, så har du jo afgrænset valgene så meget, at du sådan set bare selv skal tage valget om, hvilken du selv synes er pænest.
Hvis du har svært ved selv at tage det valg, så ville jeg opfordre dig til at få din egen stil
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Prøv og tjek www.blue-tomato.at ud. De plejer at have nogen fede jakker og generelt sindsygt meget fedt ski gear. Købte selv min Oakley jakke der sidste vinter. Ingen problemer med forsendelse fra østrig og mener det er gratis hvis man køber over 2000kr
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
Dwr: Jeg har min egen stil, men sådan noget fx. streetammo alt for mange farver og detaljer osv osv, det ikke mig.
En enkel sort/brun dejlig stor jakke MUMS
men det er begrænset af hvad JEG kan finde...
+ Canada Goose er fint nok, men som sagt er træt af pelskrager.. Og alle går i dem - Så hellere noget andet og nyt.
En enkel sort/brun dejlig stor jakke MUMS
men det er begrænset af hvad JEG kan finde...
+ Canada Goose er fint nok, men som sagt er træt af pelskrager.. Og alle går i dem - Så hellere noget andet og nyt.
Barry Lloyd
Vær lidt cool som mig, og IKKE have en skijakke. Kan sagtens fryse herhjemme i dk, så det er ikke noget med, at jeg ikke mærker kulde, tager bare ordentligt med bluser på :)
Har de sidste 6 år stået uden jakke, og selv i snestorm har der ikke været noget.
en t-shirt + 2 hættetrøjer og en tynd hvid en yderst (så ser man ikke sneen). Det er sagen!
Herhjemme skal man ikke gå i skijakker til dagligt? Køb en pæn trench coat eller god frakke!
Har de sidste 6 år stået uden jakke, og selv i snestorm har der ikke været noget.
en t-shirt + 2 hættetrøjer og en tynd hvid en yderst (så ser man ikke sneen). Det er sagen!
Herhjemme skal man ikke gå i skijakker til dagligt? Køb en pæn trench coat eller god frakke!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Yep. Betaler ca 400 a conto/md og får 3500 tilbage hvert årFrZ skrev:Vær lidt cool som mig, og IKKE have en skijakke. Kan sagtens fryse herhjemme i dk, så det er ikke noget med, at jeg ikke mærker kulde, tager bare ordentligt med bluser på
Er det da koldere end minus snestorm i Alpe D'huez? Det ville undre mig - hvis du mistror mig, skal jeg glædeligt poste et pic eller to :)stacok skrev:FrZ - Tror ikke en t-shirt, 2 sweatshirts og en tynd hvid udenover - Holder i kulden på Østrigs bjerge. Desværre.
http://peecee.dk/uploads/122008/Skitur_2008_037.jpg
Har desværre ikke taget så mange når stormen rasede - underligt nok :P
Læg mærke til folk i baggrunden - helt pakket ind med googles og det hele. Folk tror altid de skal på is-overvandring på polar cirklen... Står man aggressivt nok, så skal man nok svede rigeligt til hele turen op :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fed hvid overdel iøvrigt, med en god morsom tekst... og så er du jo fræk som altid 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Med klassiske sprækker i læberne grundet forglemsel af at bruge læbepomade. Samt røde let hævede øjne fra nattens druk og mangel på solbriller :)QrazyLeg skrev:Fed hvid overdel iøvrigt, med en god morsom tekst... og så er du jo fræk som altid :)